فاطمه محیطی زاده :هدفم شکستن رکورد ملی بزرگسالان و کسب مدال در رقابت های قهرمانی جوانان جهان است

بانوی جوان دو و میدانی کشورمان گفت: میخواهم رکورد ملی ماده هفتگانه را در رده سنی بزرگسالان جابه جا کنم.

فاطمه محیطی زاده در گفت‌وگو‌ با سایت فدراسیون دو و میدانی پیرامون شرایط فعلی خود اظهار داشت: با وجود شرایط کرونا تمریناتم را لغو نکردم، و همه روزه در شهرستان اردکان مشغول تمرین بودم و خدا را شکر به آمادگی های لازم رسیدم در صورت برگزاری مسابقات آمادگی کافی جهت حضورقدرتمندانه در میدان رقابت را دارم.

رکورد دار ماده هفتگانه در دو رده سنی نوجوانان و جوانان افزود: از روز چهارشنبه به تهران خواهم آمد و تمریناتم را جهت حضور در مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا و جهان در سال 2021 و مسابقات قهرمانی جوانان جهان در کنیا بصورت منظم انجام خواهم داد. پیش از این قرار بود اردیبهشت ماه در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا درکشور تایلند شرکت کنم که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد.

وی در مورد هدفگذاری خود برای آینده توضیح داد: چشم اندازم کسب مدال المیپک و جابجایی رکورد ملی هفتگانه در رده بزرگسالان است و ایمان دارم که رکورد ملی را خواهم شکست و میخواهم در رقابت های جهانی مدال آورباشد.

با توجه به ماده ای که در ان فعالیت دارم هرکدام بصورت یک ماده جداگانه  می باشد بسیار من  سخت کوش هستم و امیدوارم در سال های بسیار نزدیک بتوانم مدال های خوشرنگی برای کشورم بدست آورم.

او ادامه داد: امیدوارم بتوانم به سهمیه داخل سالن قهرمانی جهان در چین برسم. محیطی زاده افزود: از فدراسیون برای کمک هزینه‌ای که برایم واریز کرد و همچنین توجهی که به این رده سنی داردسپاسگزارم و امیدورام رده های پایه همیشه مورد توجه مسئولین قرارگیرد.

ورزشکار اهل استان یزد دوومیدانی کشورمان تصریح کرد: در مسابقات لیگ جوانان و بزرگسالان بسیار قدرتمند ظاهر خواهم شد و درمورد تیم باشگاهی با توجه به پیشنهاداتی که از سوی دو باشگاه داشتم  هنوز تصمیم نگرفته ام که از کدام تیم در رقابت های باشگاهی شرکت کنم ولی امیدوارم بتوانم در سال۱۳۹۹ با رکوردهای جدید مربی و خانوده خود رو خوشحال کنم

او در خصوص محل تمرین خود در شهرستان اردکان و همکاری های هیات دو و میدانی استان یزد عنوان کرد: من در شهرستان اردکان ورزش خود را شروع کردم و مورد حمایت رئیس هیات استان یزد جناب آقای ایلیایی و مسئول هیا  شهرستان اردکان جناب آقای دهستانی هستم ولی میخواهم برای همیشه تمرینات خود را بصورت مداوم در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران با توجه به کمبود امکانات در شهرستان اردکان  انجام داده تا بتوانم برای استان یزد مثل همیشه مدال اور باشم.

 

  • 12:25
  • 1399/05/16
  • 27229