توسط رییس فدراسیون دو و میدانی انجام شد؛

اهداء لوح تقدیر وزیر ورزش و جوانان به استاندار خراسان رضوی و شهردار مشهد مقدس

ییس فدراسیون دو و میدانی با استاندار استان خراسان رضوی دیدار و پیرامون ورزش دو و میدانی گفت‌‌‌‌و‌گو کرد و همچنین لوح تقدیر وزیر ورزش و جوانان را بواسطه حمایت و پشتیبانی وی برای برگزاری مطلوب رقابت‌های جام امام رضا(ع)گرامیداشت استاد علی باغبانباشی به ایشان و شهردار مشهد اهداء کرد.


به گزارش روابط عمومی، هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی عصر امروز (شنبه) به همراه مشاور عالی فدراسیون محسن برزگر محمدی، با محمد صادق معتمدیان استاندار استان خراسان رضوی دیدار و ضمن قدر دانی از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ایشان در جریان برگزاری رقابت‌های دو و میدانی جام امام رضا(ع)گرامیداشت استاد علی باغبانباشی که به میزبانی شهر مشهد مقدس برگزار شد خواستار حمایت ویژه استاندار خراسان رضوی از ورزش اول المپیک در کشورمان شد.

در این دیدار ابتدا رییس فدراسیون دو و میدانی در سخنانی با اشاره به نحوه برگزاری مطلوب و همچنین میزبانی شایسته استان خراسان رضوی در جریان برگزاری رقابت‌های جام امام رضا(ع)گفت: از جنابعالی و همچنین شهردار شهر مشهد مقدس،مدیر تربیت بدنی آستان قدس رضوی و مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی بواسطه ایجاد یک اتفاق خوب و ماندگار برای دو‌ و میدانی کشورمان صمیمانه تشکر و سپاسگزاری می‌نمایم.

وی افزود: امیدواریم این رقابت‌ها در سال‌های آتی با شرایط و کیفتی به مراتب بهتر از اولین دوره آن برگزار، تا استان خراسان رضوی بعنوان یک قطب تاثیر گذار و شایسته دو و میدانی آسیا در بین تمام کشورها شناخته شود.

ریس فدراسیون دو و میدانی در پایان اظهار داشت: با توجه به اینکه دو و میدانی بعنوان یک ورزش استراتژیک و پر مدال شناخته می‌شود و رشد آن می‌تواند موجبات پیشرفت و بهبود کلیه ورزش کشور را فراهم کند،  از شما در خواست می‌کنم از این رشته پایه و مادر حمایت ویژه و همه جانبه‌ای داشته باشید تا به این واسطه بتوانیم  با همکاری یکدیگر فصل جدیدی را برای آینده ورزش و موفقیت آن در میادین مهم و حساس بین‌المللی رقم بزنیم.  

در ادامه توضحیات هاشم صیامی، محمد صادق معتمدیان نسبت به حمایت و پشتیبانی از ورزش پایه و پر مدال دو و میدانی، قول مساعد داد و اذعان داشت: قطعا در مسیر رشد و توسعه این رشته از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

در پایان این نشست هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی به نمایندگی از وزیر ورزش و جوانان لوح تقدیری را به پاس تمامی زحمات و حمایت‌های محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی و محمد رضا کلایی شهردار شهر مشهد مقدس به‌آنها اهدء نمود.

 

  • 08:55
  • 1400/02/26
  • 10496