در پایان مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور صورت پذیرفت؛

لرستان بر بام‌دو‌و میدانی ایران ایستاد/کسب دومین سهمیه کشورمان جهت حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان

در پایان رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان کشور تیم استان لرستان موفق شد با کسب خوشرنگ‌ترین مدال‌ها عنوان نخست این مسابقات را کسب نماید و علی امیریان جواز حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان را به دست آورد.

به گزارش رابط عمومی در پایان دومین روز رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان کشور گرامیداشت ۶۵۴۴شهید استان لرستان در بخش آقایان که به میزبانی ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهر خرم‌آباد برگزار شد تیم استان لرستان موفق شد با کسب خوشرنگ ترین مدال‌ها عنوان نخست این مسابقات را از آن خود کند.

 

بر همین اساس تیم لرستان با کسب  ۳مدال طلا،۱مدال نقره و ۱مدال برنز قهرمان این دوره از مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور شد و پس از آن تیم‌های ایلام با کسب ۳مدال طلاو۲مدال برنز و اصفهان با کسب ۳مدال طلا، ۱مدال برنز به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم این رقابت‌ها قرار گرفتند.

 

گفتنی است،رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور گرامیداشت ۶۵۴۴شهید استان لرستان با حضور ۱۸۰ورزشکار و مربی از ۳۰استان‌ سراسر کشور طی دو روز ودر ۲۲ماده عصر امروز(جمعه)با معرفی نفرات برتر مواد مختلف به پایان رسید.

 

همچنین در جریان این مسابقات علی امیریان ورزشکار جوان و خوش آتیه اهل استان سیستان‌و بلوچستان موفق شد در رقابت ماده ۸۰۰متر با ثبت حد نصاب ۱:۵۰.۰۵دقیقه رکورد ورودی حضور در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان جهان(کلمبیا۲۰۲۲)را کسب نماید و بعنوان دومین ورزشکار از کشورمان پس از سارینا ساعدی که موفق به کسب جواز حضور در رقابت ماده‌پرش سه‌گام بخش بانوان این رقابت‌ها شده بود مسافر کلمبیا شود.

 

علاقمندان به مشاهده نتایج کامل این مسابقات می‌توانند به بخش نتایج مستقر بر روی سایت فدراسیون دو و میدانی مراجعه نمایند.

  • 23:28
  • 1401/02/23
  • 6016