به مناسبت هفته بسیج برگزار شد؛

دیدار هاشم صیامی با رییس سازمان بسیج ورزشکاران

رییس فدراسیون دو و میدانی با رییس سازمان بسیج ورزشکاران دیدار و پیرامون عقد تفاهم نامه ای برای اجرای برنامه های فرهنگی و همکاری های ورزشی بحث و گفت و گو‌ داشتند.

به گزارش روابط عمومی؛در دیدار رئیس فدراسیون دو و میدانی و مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران که در محل فدراسیون و به مناسبت بزگداشت هفته بسیج برگزار شد، میرجلیلی با بیان اینکه سازمان بسیج ورزشکاران به عنوان یک نهاد فرهنگی و بازوی اجرایی در ورزش برای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تعمیق معنویت و ترویج فرهنگ اخلاق و مرام پهلوانی و روحیه جهادی اعلام آمادگی می‌کند تا برابر نقشه راه فرهنگی، مبتنی بر گام دوم انقلاب اسلامی با فدراسیون دو و میدانی به‌ویژه در بزرگترین رویداد ورزشی پیش‌رو یعنی المپیک توکیو همکاری کند. در این رویدادها کاروان اعزامی و قهرمانان ما بنا به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره)، سفیران انقلاب هستند.

وی همچنین خواستار انجام مذاکرات در آینده ای نزدیک به منظور عقد تفاهم نامه ای میان فدراسیون دو و میدانی و سازمان بسیج ورزشکاران به منظور اجرای برنامه های فرهنگی و ایجاد همکاری های ورزشی شد.

هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی نیز در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از تلاش ها و پیگیری های میرجلیلی تقدیر و سپاسگزاری کرد و افزود:برای هرگونه همکاری با سازمان بسیج ورزشکاران آماده هستیم و امیدواریم این همکاری ها بتواند موجب ارتقای فرهنگ،اخلاق، و مرام پهلوانی میان همه ورزشکاران به خصوص دو و میدانی کاران شود از طرفی آماده ایم تا موجبات بسط و گسترش دو و میدانی را بعنوان یک رشته ورزشی پایه و مادر در میان بسیجیان خوب کشورمان فراهم کنیم.