نظارت مستمر بر تمرینات ورزشکاران دردستور کار فدراسیون قرار گرفت؛

بازدید نماینده فدراسیون از روند آماده‌سازی ورزشکاران

نماینده فدراسیون دو و میدانی از تمرینات پرندگان گلستانی بازدید بعمل آورد.

🔹به گزارش‌روابط عمومی، علی اصغر نصیری گرجی عضو کمیته پرش‌ها امروز (شنبه) با حضور در شهرستان کرد کوی (استان گلستان) محل تمرین حمیدرضا کیا و سید مبین مداحی؛ دو تن از ورزشکاران پرش سه گام، ضمن گفت‌وگو  و تبادل نظر با مربیان و رییس اداره ورزش و جوانان این شهر از نزدیک در جریان روند آماده سازی، مشکلات و معضلات آنها قرار گرفت.

🔹فدراسیون دو و میدانی در راستای توجه به امر نظارت دقیق و مستمر از عملکرد و نحوه آماده سازی قهرمانان خود و برطرف کردن ایرادات و کمبودها در استان‌های مختلف سراسر کشور، بر اساس‌ تصمیم قبلی ناظرین فنی خود را در تمامی مواد، روانه محل تمرینات ورزشکاران و ملی پوشان خواهد کرد.

🔹در این طرح قرار است پس از تسلیم گزارش ناظر فنی فدراسیون از نحوه تمرینات و امکانات ورزشکاران، با توجه به تائید کمیته مورد نظر و خرد جمعی، در اسرع وقت کمبود ها و تجهیزات موردنیاز این ورزشکاران جهت بهبود روند آماده سازی و حضور مثمر ثمر در رقابت‌های انتخابی و مسابقات قهرمانی آسیا بر طرف و در اختیار آنها قرار گیرد.

🔹لازم به ذکر است این نظارت ها به صورت منظم و مستمر در دیگر مواد دو و میدانی و در استان‌های سراسر کشور نیز انجام خواهد شد.