تبادل نظر هاشم صیامی با معاونت ورزش بانوان

رییس فدراسیون دو و میدانی امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با معاونت ورزش بانوان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی، هاشم صیامی امروز ( چهارشنبه) با مهین فرهادی زاد معاونت ورزش بانوان دیدار و پیرامون ورزش بانوان دو و میدانی و معضلات و مشکلان پیش روی ملی پوشان و قهرمانان این رشته تبادل نظر و گفت‌وگو کرد.

در این نشست طرفین در خصوص نحوه اعزام ورزشکاران بانو، استعداد یابی دختران در رشته پایه و پر مدال دو و میدانی، چالش های پیش روی بانوان و قهرمان پروری جهت اهتزاز پرچم کشورمان در میادین آسیایی و بین المللی به بحث و هم فکری پرداختند. 

مهین فرهادی زاد نیز اظهار داشت: ارزش تلاش و سختی کار بانوان دو و میدانی را درک می‌کنیم و افتخار آفرینی این عزیزان تحسین برانگیز است و قطعا با تمام توان از این بانوان حمایت خواهیم کرد.

او همچنین بیان کرد:برای رسیدن به مدال در رقابت های بین المللی باید برنامه مدون و موثر وجود داشته باشد.

وی افزود: خوشبختانه دختران پرتوان و با استعدادی در این رشته داریم که در همین سال جاری با رکورد شکنی های پی در پی مارا به آینده این رشته پایه و پر مدال امیدوار کرده‌اند. مدال آوری در دو و میدانی برای‌سیاست های کلان ورزش کشور بسیار حائز اهمیت است. 

معاونت ورزش بانوان ادامه داد:در این مسیر نقش هیات های استانی برای شناسایی و پرورش بانوان مستعد کشورمان بسیار مهم خواهد بود و می بایست گام های موثری در این ضمینه بردارند.

هاشم صیامی نیز در ادامه این نشست گفت: برای پیشرفت دو و میدانی در بخش بانوان برنامه های بسیار خوبی داریم بدین منظور برای اولین بار کمیته بانوان را در آینده تشکیل خواهیم داد که قطعا میتواند در مسیر رشد و ارتقاء دو و میدانی بانوان کشورمان بسیار موثر و تاثیر گذار باشد.