فصیحی؛هفته آینده برای انجام تمرینات عازم صربستان خواهم شد/وفاق و همدلی کلید بسیاری از مشکلات است

فرزانه فصیحی تنها نماینده بانوان ایران در رقابت‌های قهرمانی داخل سالن جهان که اواخر سال جاری در چین برگزار می‌شود هفته آینده راهی کشور صربستان می‌شود تا تمرینات خود را برای حضور هر چه قدرتمندتر در این رقابت هاپیگیری کند.

وی روز سه‌شنبه با حضور در فدراسیون دوومیدانی ضمن نشست با علی رضایی سرپرست دبیری فدراسیون و محمدمشهدی یاری عضو کمیته دوهای سرعت و موانع، برنامه‌های خود تا پایان ۶ ماه آتی را ارائه کرد.

فصیحی پیش از عزیمت به صربستان در گفت‌وگو با سایت فدراسیون دوومیدانی گفت: دو نشست خوب و موثر با اعضای فدراسیون داشتم که بدرقه خوبی برای اعزام من بود. هم فکری و دلگرمی‌های کارآمدی هم در این دیدار ها به من داده شد. همدلی و حمایت عامل مهمی برای بسیاری از موفقیت‌هاست که تمامی عوامل بیشترین تلاش و حمایت‌ها را داشتند که جا دارد از تک‌تک اعضا تشکر و قدردانی کنم.

امسال برای نخستین بار رقابت‌های قهرمانی جهان را تجربه می‌کنم و برای این رویداد بزرگ بسیار هیجان و انگیزه دارم. امیدوارم در اولین تجربه‌ام حضور موفقی داشته باشم و شروع یک فصل خوب باشد.

فصیحی با اشاره به حمایت تیم سپاهان در کنار فدراسیون خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرایط امیدوار کننده‌ای در دوومیدانی به وجود آمده‌است که باشگاه‌های ریشه‌دار پای کار آمدند و با حمایت‌های ارزشمندی که از ورزشکاران در دوومیدانی می‌کنند بار سنگینی را از روی دوش ما و فدراسیون برمی‌دارند. باشگاه سپاهان امسال بعد از قهرمانی لیگ در رده مردان و زنان برنامه ویژه‌ای برای ورزشکاران خود داشته‌است که این مساله نشان دهنده انتقال تفکرات حرفه‌ای خود به دوومیدانی نیز هست. 

هیات دوومیدانی اصفهان هم مثل همیشه پشتیبان و حامی ورزشکاران بوده که امیدوارم بتوانم جواب زحمات این جمع همدل و حامی را به خوبی بدهم.

رکورددار دوی ۶۰ متر بانوان ایران در پایان گفت: وفاق و همدلی کلید بسیاری از مشکلات است که‌ خوشبختانه طی ماه‌های اخیر سر و شکل خوبی به خود گرفته است و برای اولین بار در تاریخ ورزش من فدراسیون، باشگاه ‌و هیات کنار هم شرایط خوبی را برای کسب بهترین نتایج به وجود آورده‌اند.