دیدار هاشم صیامی با استاندار خراسان شمالی/سفر به شهرهای بجنورد و شیروان

رییس فدراسیون دو و میدانی در دیدار با محمد علی شجاعی پیرامون مسائل مختلف بحث و تبادل نظر داشت.

به گزارش روابط عمومی؛ هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی ظهر امروز با محمد علی شجاعی استاندار استان خراسان شمالی دیدار و پیرامون مسائل و موضوعات مختلف به خصوص بسط و گسترش رشته دو و میدانی در این استان گفتگو کرد.

در این دیدار ابتدا محمد علی شجاعی در سخنانی با اشاره به اهمیت گسترش رشته دو و میدانی بعنوان یک ورزش استراتژیک در کشور خاطر نشان کرد: خراسان شمالی با توجه به موقعیت جغرافیایی و پتانسیل های موجود در آن می‌تواند سهم مهمی در استعدادیابی و پیشبرد اهداف فدراسیون دو و میدانی داشته باشد و ما قطعا برای رسیدن به نقطه مطلوب از این رشته پر مدال حمایت همه جانبه خواهیم کرد.

وی افزود: باید بیش از پیش در این ورزش به رده‌های پایه توجه داشته باشیم تا پشتوانه‌های خوبی پرورش دهیم و در جدول رده بندی رقابتهای قهرمانی کشور جایگاه بهتری را به خود اختصاص دهیم. همچنین در رشته پرتابها با توجه به پتانسیل های موجود می‌توانیم  شرایط ایجاد کمپ تمرینی برای پرتابگران را در استان ایجاد کنیم تا استعدادهای خوب و قهرمانان نام آوری را برای تیم ملی دو و میدانی کشورمان پرورش دهیم.

شجاعی ادامه داد؛ در این مسیر  حتی آمادگی داریم میزبانی شایسته ای از برگزاری اردوهای تیم ملی در تمام رده های سنی در استان خراسان شمالی بعمل آوریم.

در ادامه این نشست هاشم صیامی نیز اظهار داشت: فدراسیون برای پیشرفت هیات‌ استان خراسان شمالی در این رشته از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد، اما در این راه نیاز به حمایت و همدلی مسئولان استان داریم تا بتوانیم به اهدافمان دست یابیم و شاهد رشد و ارتقاء رشته پایه و مادر دو و میدانی در استان خراسان شمالی باشیم.

لازم به ذکر است در این دیدار کوروش بهادری مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی و علی اصغر صابری رییس هیات دو و میدانی این استان نیز حضور داشتند.

رییس فدراسیون دو و میدانی همچنین  امروز با سفر به شهر بجنورد ضمن بازدید از هیات دو و میدانی و امکانات در این شهرستان در مراسم تجلیل از قهرمانان بجنورد نیز شرکت کرد.

در ادامه هاشم صیامی با حضور در شهرستان شیروان از پیست دو و میدانی بازدید کرد و با رییس اداره ورزش و جوانان، رییس هیات دو و میدانی ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان رشته اول المپیک در این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.