نشست هاشم صیامی با مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی

رییس فدراسیون دو و میدانی و کیومرث ایراندوست در نشستی به بحث و تبادل نظر پیرامون شرایط و مسائل ورزش دو و میدانی در استان آذربایجان غربی پرداختند.


به گزارش روابط عمومی؛هاشم صیامی  رییس فدراسیون دو و میدانی که به استان آذربایجان غربی سفر کرده صبح امروز در نشستی با کیومرث پورایراندوست مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی در سخنانی با اشاره به پتانسیل بسیار زیاد این استان در بخش مواد پرتابی رشته ورزشی دو و میدانی اظهارداشت : استان آذربایجان غربی ظرفیت این را دارد که در بازی‌های المپیک در بخش پرتاب ها مدال آور باشد، و این موضوع با همدلی مسئولین سیاسی و ورزشی استان دور از دسترس نخواهد بود.

وی افزود: بحث استعدادیابی در دو و میدانی اولویت اول فدراسیون است و من بسیار امیدوارم که با تلاش های هیات دو و میدانی استان و حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان بتوانیم  استعدادهای ناب را کشف و برای مسابقات آسیایی و جهانی پرورش دهیم.

رییس فدراسیون دو و میدانی تصریح کرد: با عنایت به توانمندی هایی که آقای حسین فهیمی رییس هیئت استان آذربایجان غربی در تمامی زمینه ها دارند این استان  می تواند در سایر مواد دو و میدانی نیز حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد.

هاشم صیامی در پایان سخنان خود به این موضوع اشاره کرد که مربی خارجی خانم در بخش پرتاب ها از سوی فدراسیون مشخص شده که بزودی با هماهنگی های بعمل آمده در ارومیه نیز  فعالیت خواهد کرد.

در این نشست صمیمانه همچنین کیومرث پور ایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی نیز با اشاره به ظرفیت های  ورزش دو و میدانی این استان گفت: نگاه مجموعه ورزش استان آذربایجان غربی به دو و میدانی نگاهی ویژه و با دید رسیدن به افتخارات جهانی در این ورزش پایه و پر مدال است.
 
وی همچنین با اشاره به اینکه این استان فاقد پیست تارتان است گفت:
 افتتاح پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی تختی با توجه به اینکه بخش اعظمی از مشکلات قراردادش حل شده است با یاری خداوند در اسفند ماه سال جاری انجام خواهد شد و عملیات تارتان ریزی این پیست که آرزوی دیرینه ورزشکاران است میسر می‌شود.

او همچنین از  رییس فدراسیون دو و میدانی خواست،از بحث احداث پیست دو و میدانی در استان آذربایجان غربی حمایت و پیگیری‌های لازم از جانب ایشان صورت پذیرد تا این امر در موعد مقرر محقق گردد.