بازدید نایب رئیس بانوان فدراسیون دو و میدانی از هیات استان خراسان رضوی

پریسا بهزادی نایب رییس بانوان فدراسیون دو و میدانی برای دیدار با مسئولین هیات دوومیدانی استان خراسان رضوی در مشهد مقدس حضور یافت.

🔹به گزارش روابط عمومی؛پریسا بهزادی نایب رییس بانوان فدراسیون دو و میدانی عصر امروز در جریان دیدار با مسئولین هیات استان خراسان رضوی در هیات دو و میدانی این استان حضور پیدا کرد و ضمن دیدار با امیر‌علی سعادتمند رییس هیات این استان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات دو و میدانی بانوان در این استان قرار گرفت.

 

🔹بررسی مشکلات دو و میدانی در حوزه بانوان ، بحث و تبادل نظر جهت ارتقا کیفی ورزش دوومیدانی دختران از موضوعاتی بود که در این دیدار مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

 

🔹نایب رییس بانوان فدراسیون دو و میدانی همچنین در جمع دختران دوومیدانی کار در سالن باغبانباشی حاضر شد و ضمن گفت و گو با قهرمانان بانوی استان خراسان رضوی اظهار داشت:تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در کوتاهترین زمان  پیگیر رفع  معضلات و موانع پیش روی آنان شود.

 

🔹لازم به ذکر است در این دیدار فهیمه سروری معاونت ورزش بانوان استان خراسان رضوی امیر‌علی سعادتمند رییس هیات دو و میدانی استان، همابیگی نایب رییس بانوان هیات دو و میدانی نیز حضور داشتند.