رییس فدراسیون دو و میدانی طی پیامی از میزبان مسابقات صحرانوردی تشکر و قدر دانی کرد

رییس فدراسیون دو و میدانی از میزبان و عوامل برگزاری رقابتهای دو صحرانوردی قهرمانی کشور تشکر و قدر دانی کرد.


به گزارش روابط عمومی، در پی برگزاری رقابتهای دو صحرانوردی قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان به میزبانی چابهار (استان سیستان و بلوچستان) هاشم صیامی طی پیامی از میزبانی کامل و شایسته هیات دو و میدانی این استان و همچنین تمام عوامل برگزاری این رقابتها تقدیر و تشکر کرد.

صیامی با اشاره به حدیث شریفه «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» افزود: تشکر و ارج نهادن بر زحمات کسانی که در عرصه دو و میدانی تلاش می‌کنند را بر خود واجب میدانم. این رشته گسترده که بعنوان ورزش پایه و مادر و همچنین ورزش اول المپیک شناخته می‌شود،بدون انجام کار گروهی موفق نخواهد بود.

وی ضمن ارزشمند شمردن میزبانی چابهار اظهار داشت: وقتی صحبت از سیستان و بلوچستان به میان می‌آید هموطنان مرز نشین، پرتلاش وغیورکه سمبل مقاومت وسرزمین مردان مرد و پهلوانان نامی سرزمینمان هستند تداعی می‌شود، اما بسیار خوشحالم که این استان زیبا به رغم تمام سختی‌ها میزبان یکی از مهم‌ترین رویدادهای کشورمان در دو بخش بانوان و آقایان شد و به بهترین شکل ممکن و آبرومندانه مهمانداری کرد.

رییس فدراسیون ادامه داد: جا دارد بابت این میزبانی شایسته و درخور شان استان پهناور سیستان و بلوچستان از آقای ادهم کرد مدیر کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، خانم شهرکی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد تجاری چابهار، آقای ایرج رستم زهی رئیس هیات دوومیدانی استان، امیری رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین محلی شهرستان چابهار کمال تشکر را داشته باشم. این میزبانی نه تنها تاثیر بسزایی در رشد دو و میدانی کشور خواهد داشت بلکه بار دیگر این رشته را به هموطنان عزیز آن استان معرفی کرد که ارزش این کار در بیان نمیگنجد.

وی در پایان گفت: همچنین سپاسگزارم از زحمات عوامل برگزاری از جمله؛ شهرام شهبازی مسئول کمیته مسابقات، عباس فتحی مسئول کمیته آموزش، پریسا بهزادی نایب رییس بانوان، یوسف دهمیری رییس هیات دو و میدانی شهرستان چابهار و از قهرمانان خوش نام و نشان کشور،داوران پر‌تلاش و زحمتکش این رشته که در هرچه بهتر شدن این مسابقات اعم از؛ طراحی مسیر، استاندارد برگزار شدن رقابت و داوری عادلانه و درست از هیچ کوششی دریغ نکردند.