دیدار رییس فدراسیون دو و میدانی با فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان

به گزارش روابط عمومی؛صبح امروز ۱۱ بهمن ماه هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران با سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان دیدار و گفتگو کرد.


در ابتدای جلسه هاشم صیامی در سخنانی از اقدامات انجام شده توسط هیات دو و میدانی استان در برگزاری رقابت دو صحرانوردی قهرمانی کشور در دو رده سنی نوجوانان و جوانان که به میزبانی لرستان در بخش پسران برگزار و در بخش دختران ۱۷بهمن ماه برگزار خواهد شد خطاب به سردار کشکولی مواردی را عنوان کرد و از زحمات مسئولین برگزاری این رقابت‌ها به واسطه ایجاد شرایط مطلوب در برگزاری قدر دانی نمود.

در پایان جلسه تندیس فدراسیون دو و میدانی همچنین تندیس محیط زیست لرستان به ترتیب از طرف رییس فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران و مهرداد فتحی بیرانوند مدیرکل محیط زیست استان لرستان به مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام اهدا شد.

لازم به ذکراست در این دیدار حشمت الله امان الهی مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان حسین رحمتی عضو هیات رییسه فدراسیون دو و میدانی،سید آرش قیاسیان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌آباد و سیاوش سپهوند رییس هیات دو و میدانی استلن لرستان نیزحضور داشتند.