حضور معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در تمرینات ملی پوشان دو و میدانی/علی‌نژاد:فدراسیون دو و میدانی شرایط مطلوبی دارد

دکتر مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش با سفر به جزیره کیش از تمرینات ملی‌پوشان دو و میدانی بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی؛با توجه به برپایی اردوی آماده سازی ورزشکاران دو و میدانی در جزیره کیش صبح امروز دکتر مهدی علی‌نژاد معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در محل تمرینات دو و میدانی کاران کشورمان از نزدیک در جریان روند آماده سازی احسان حدادی رکورد دار آسیا و نایب قهرمان المپیک لندن و همچنین حسین رسولی قهرمان جوانان آسیا در ماده پرتاب دیسک قرار گرفت و با آنها گفت‌وگو کرد.

در این دیدار ابتدا دکتر علی‌نژاد با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با مسئولین فدراسیون دو و میدانی گفت: خوشبختانه با توجه به جلساتی که برگزار کرده‌ایم و روندی که در دو و میدانی وجود دارد از وضعیت این فدراسیون بعد از حضور هاشم صیامی بعنوان رییس، کاملا رضایت داریم و شرایط دو و میدانی را مطلوب ارزیابی می‌کنیم.

وی افزود: تا المپیک کاملا در کنار فدراسیون دو و میدانی خواهیم بود و از برنامه‌های آن حمایت‌می‌کنیم.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش ادامه داد: امیدواریم احسان حدادی بتواند با توجه به شرایط خوبی که فدراسیون برای او ایجاد کرده و خودش نیز انگیزه و روحیه‌ بسیار بالایی دارد بتواند بار دیگر کسب مدال در بازیهای المپیک را همچون المپیک ۲۰۱۲ لندن تکرار کند.

علی‌نژاد خطاب به احسان حدادی و حسین رسولی اظهار داشت: شما تمریناتتان را پرقدرت تا المپیک ادامه دهید قطعا وزارت ورزش به صورت همه جانبه از شما فدراسیون دو و میدانی حمایت خواهد کرد.

در ادامه این دیدار احسان حدادی قهرمان خوش نام‌نشان دو و میدانی کشورمان در سخنانی اظهار داشت: در ابتدا باید از شخص شما جناب آقای دکتر علی‌نژاد به واسطه اینکه برای انجام عمل جراحی من در آلمان حمایت کامل کردید تشکر و قدر دانی کنم.

وی افزود:امیدوارم در المپیک اول برای خودم و بعد هم برای همه مردم عزیز کشورمان، دوستان و تمام کسانی که ورزش را دوست دارند بهترین نتیجه را کسب کنم تا از این طریق موجبات خوشحالی آنها را فراهم سازم.

حدادی ادامه داد: شاید من برای حضور در  المپیک بعدی در ورزش حرفه‌ای باشم ولی اگر اینطور نشد این امیدواری را دارم که بتوانم در آخرین المپیکی که حضور خواهم داشت با مدال به کشور عزیزمان باز گردم.

دارنده چهار مدال طلای بازیهای آسیایی تصریح کرد: شرایطم از نظر آماده سازی و روحی کاملا شبیه المپیک لندن است که به همین دلیل خیلی به کسب مدال در توکیو امیدوارم.