مجمع سالیانه هیات دو و میدانی استان اصفهان برگزار شد/صیامی:نگاه ما به استان اصفهان فرا ملی است

با حضور هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی مجمع سالیانه هیات دو و میدانی استان اصفهان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مجمع عمومی سالیانه هیأت دو میدانی استان اصفهان ظهر امروز با حضور هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی و محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

در این جلسه گزارش عملکرد هیات دو و میدانی استان اصفهان در سال گذشته به سمع و نظر اعضای مجمع رسید که حاضرین تمام گزارش‌های قرائت شده را مورد تایید خود قرار دادند.

در ابتدا این مجمع هاشم صیامی در سخنانی ضمن قدر دانی از تلاش‌ها و زحمات مسئولین هیات دو و میدانی استان اصفهان گفت:قطعا با توجه به برنامه ریزی و شرایط مناسبی که در دو و میدانی اصفهان ایجاد شده در آینده شاهد اتفاقات خوب و قابل توجهی در این استان خواهیم بود.

وی افزود:اصفهان محور دو و میدانی است و همیشه قهرمانان نامداری را به تیم‌های مای معرفی کرده است به همین دلیل نگاه فدراسیون به استان اصفهان فرا ملی است و ما به دنبال این هستیم که ورزشکاران اصفهانی بتوانند در میادین مهم بین المللی برای کشورمان افتخار آفرین باشند.
 
رییس فدراسیون دو و میدانی ادامه داد:اصفهان در حال حاضر با وجود  ورزشکارانی همچون رضا قاسمی،فرزانه فصیحی و ریحانه مبینی باید اقدامات مناسب و قابل توجهی را برای ایجاد شرایط ایده‌آل به منظور هر چه بهترشدن وضعیت آماده سازی آنها جهت شرکت در رقابت‌های آتی انجام دهد، که البته فدراسیون نیز در این کار همکاری خوبی خواهد داشت.

صیامی خاطر نشان کرد:تمام امکانات دو و میدانی در استان‌ها اعم از پیست‌های فضای باز و داخل سالن باید در اختیار هیات‌های استانی قرار گیرند تا آنها بتوانند با توجه به نیاز امروز ورزش اول المپیک در کشورمان به اینکه ورزشکاران بیشتری در این رشته ورزشی فعالیت کنند بتوانند مقدمات این کار را براهم کنند.

محمد طباطبایی در این مجمع اظهار داشت: رشته دو و میدانی از رشته‌های پایه و پرمدال المپیکی است، دو و میدانی از رشته‌هایی است که پتانسیل خوبی در اصفهان دارد.

طباطبایی ادامه داد : همچنین فرزانه فصیحی و رضا قاسمی جزو ورزشکاران دارای شانس کسب سهمیه هستند که از آن‌ها توسط اداره کل ورزش اصفهان تجلیل شد؛ امیدواریم بتوانیم فضای لازم را برای ورزشکاران اصفهان ایجاد کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: فعالیت‌های خوبی در هیأت دو و میدانی انجام شده است اما باید همچنان تلاش و هم‌افزایی کرد؛ مهم‌ترین مشکل اصفهان زیرساخت و پیست تارتان است و باید نسبت به توسعه زیرساخت‌ها اقدام کنیم.

محمدرضا برکت رییس هیات دو و میدانی استان اصفهان نیز در این مجمع اظهار داشت: اتفاقاتی که در ۲ سال اخیر در دو و میدانی اصفهان رخ داده است، در ۲۰ سال اخیر بی‌نظیر بوده است، ورزشکاران اصفهان افتخارات زیادی به دست آورده‌اند.

رئیس هیأت دو و میدانی استان اصفهان افزود: در سال ۹۸ رتبه دوم را در بین استان‌های کشور به دست آوردیم، در سال ۹۹ اما رتبه نخست را در بین هیأت‌های دو و میدانی کشور به دست آوردیم؛ بعد از سال‌ها که دو و میدانی اصفهان مشکلات داشت، این افتخارات به دست آمد.