در دیدار هاشم صیامی با رییس بنیاد شهیدو امور ایثارگران مطرح شد؛

برگزاری یادواره شهدای دو و میدانی با همکاری بنیاد شهیدوامور ایثار گران

رییس فدراسیون دو و میدانی با سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار و پیرامون ایجاد تعاملات دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند.


به گزارش روابط عمومی؛هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی امروز با سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثار گران دیدار و پیرامون برگزاری یادواره شهدای دو و میدانی و ایجاد تعاملات فی‌مابین گفت‌گو کرد.

در ابتدای این دیدار که یعقوب رضازاده نماینده مردم شهر سلماس در مجلس شورای اسلامی و محسن برزگر محدی مشاور عالی رییس فدراسیون نیز در آن حضور داشتند،رییس فدراسیون دو و میدانی در سخنانی با اشاره به جایگاه‌والای شهدا در کشورمان گفت:ما بیش از ۱۳۰ شهید دو و میدانی کار را با کمک ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور شناسایی کرده‌ایم و در نظر داریم به پاس قدردانی از زحمات و رشادت‌های شهدای عزیز و خانواده‌های آنها، یادواره شهدای دو و میدانی را برگزار کنیم.

در ادامه هاشم صیامی همچنین با اشاره به پتانسیل بسیار بالای ورزش پایه و مادر (دو و میدانی)که با داشتن ۱۴۷ مدال بیشتر تعداد مدال را در میان تمام رشته‌های ورزشی دار د اظهار داشت:در تمام دنیا دو و میدانی را بعنوان یک ورزش استراتژیک میشناسند، به همین دلیل از بنیاد شهید و امور ایثارگران درخواست داریم نگاه ویژه‌ای به ورزش اول المپیک در کشورمان داشته باشد تا از این طریق همکاری خوبی نیز میان ما شکل بگیرد.

سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز ضمن تقدیر از رییس فدراسیون دو و میدانی به واسطه برگزاری یادواره شهدای این ورزش خاطرنشان کرد،این اقدام فدراسیون برای برگزاری یادواره شهدا بسیار ستودنی است و مانیز در بنیاد شهید نهایت همکاری را در بحث مادی و فرهنگی با فدراسیون دو و میدانی خواهیم کرد تا این یادواره به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

وی افزود؛همچنین تمام تلاش خود را برای ایجاد تفاهمات فرهنگی با فدراسیون خواهیم کرد،تا از این طریق بتوانیم تاثیر مثبتی بر روند رو به پیشرفت ورزش دو و میدانی در کشور داشته باشیم.