هیات دوومیدانی استان گلستان برگزار کرد؛

رقابت های دوومیدانی بانوان و آقایان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر

رییس هیات دوومیدانی استان گلستان از برگزاری رقابت های استانی دوومیدانی بانوان و آقایان در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در بخش آقایان و بانوان در ورزشگاه شهدای گرگان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی، سید وحیدرضا میرا پیامون برگزاری این رقابت‌ها اظهار داشت: شهرستان های گنبدکاووس، بندرترکمن، کردکوی ،گمیشان، گرگان و گالیکش در این رقابت ها حاضر شدند.
وی افزود: در بخش بانوان ۵۴ ورزشکار و در بخش آقایان 63 ورزشکار در ۹ ماده ۱۰۰متر، ۴۰۰متر، پرش طول، پرش سه گام، پرش ارتفاع، پرتاب وزنه، پرتاب چکش، پرتاب وزنه و پرتاب دیسک به رقابت پرداختند.

نفرات برتر بخش بانوان

میرا ادامه داد: در ۱۰۰ متر بانوان ریحانه سلمانیان، خدیجه قولجایی در نوجوانان و نجمه خرمالی و فاطمه پیران در بخش جوانان و در ۴۰۰ متر بانوان آیدا نارویی و تینا سیدی در نوجوانان و آی نور معتمد در جوانان به مقام های برتر رسیدند.

وی از زهرا شارزولی، فاطمه حسینی، هانیه دوجی و زینب عراقی به عنوان نفرات برتر ماده پرش طول نام برد و افزود: ستایش خطیری، کیمیا پرتوی، سلما سلطانی و معصومیه کیاء در پرش سه گام قهرمان شدند.

وی از مینا صابری و نگار شریفی به عنوان قهرمانان پرتاب وزنه نام برد و ادامه داد: فاطمه صادقی فر، نفیسه شادکام، الهام قطوری و شریفه صنوبری در پرتاب نیزه و فاطمه زرگران، رومینا رسولی و مایده مومنی در پرتاب چکش و فاطمه کیانی در پرتاب دیسک به مقام های برتر دست یافتند.

نفرات برتر بخش آقایان

رییس هیات دوومیدانی استان گلستان گفت: وحید نیسانی، یاسین ناز قلیچی و محمد امین مارامایی در 100 متر نوجوانان و در رده سنی جوانان مبین کمی نژاد و محمد حسین قره دولاق مقام های برتر را کسب کردند.

وی افزود: محمد حسام مظفری، رضا قرنجیک و رضا کلته در نوجوانان و محمدرضا عباسی فر، بصیر قاضیایی و ریوف شکیبا در جوانان به ترتیب در ماده 400 متر اول تا سوم شدند.

میرا از ایمان حضری، عرشیا مقدم و یونس اونق در رده سنی نوجوانان و محمد امین قره و امید قاندومی در رده سنی جوانان پرش طول به عنوان نفرات برتر نام برد و افزود: فرید قرنجیک، امیر حسین صابری، پوریا سیرتی و علیرضا کلته در پرش سه گام به مقام های برتر دست یافتند.

رییس هیات دوومیدانی استان گلستان گفت: محمد حسین قزل، طاها کیاء، معین ناز قلیچ و مهدی اونق در پرتاب وزنه مقام های برتر را کسب کردند.
میرا از حبیب الله حبیبی به عنوان نفر برتر پرش ارتفاع نام برد و ادامه داد: وحید کلته و امیر حمایتی در پرتاب نیزه و آرین اسلامی، ایلیا یوسفی و حمید الوندی در رده سنی نوجوانان و محمد سیستانی و پوریا زاهد پور در رده سنی جوانان در پرتاب چکش به مقام های برتر رسیدند.

در پایان به نفرات برتر جوایز نقدی از طرف هیات دوومیدانی استان گلستان اهدا شد.