بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان از سایت تخصصی دو و میدانی

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با حضور در ورزشگاه تخصصی دو و میدانی «آفتاب انقلاب» از نزدیک از قسمت‌های مختلف این مجموعه دیدن کرد.

🔹به گزارش روابط عمومی، جمشید تقی‌زاده معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان عصر امروز  ضمن حضور در ورزشگاه تخصصی دو و میدانی «آفتاب انقلاب»  از نزدیک از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید و مشکلات معضلات آن را مشاهده نمود.

 

🔹در این بازدید که علی رضایی سرپرست دبیری فدراسیون نیز حضور داشت، معاون وزیر ورزش و جوانان پس از بررسی اماکن مختلف ورزشگاه آفتاب انقلاب اظهار داشت: این ورزشگاه پتانسیل بسیار خوبی برای ورزش کشور محسوب می‌شود و کمتر فدراسیونی در کشور هست که چنین تجهیزات و امکاناتی را در اختیار داشته باشد.

 

🔹وی افزود: قطعا می‌بایست وزارت ورزش و جوانان و به خصوص فدراسیون دو و میدانی که مالک این ورزشگاه تخصصی است تلاش کنند تا با بازسازی، تجهیز و رفع نواقص آن شرایط مطلوبی را بیش از پیش برای انجام تمرینات ورزشکاران داخلی و حتی میزبانی از اردوهای آماده سازی ورزشکاران خارجی و برگزاری رویدادهای بین المللی مهیا نمایند.

 

🔹تقی زاده ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان آماده است تا کمک‌ها و همکاری خوبی را با فدراسیون دو و میدانی پیرامون نحوه بهره‌برداری  و همچنین ایجاد یک محیط مطلوب برای ورزشکاران این رشته در ورزشگاه آفتاب انقلاب داشته فراهم نماید.

 

🔹در ادامه این دیدار همچنین علی رضایی سرپرست دبیری فدراسیون دو و میدانی در سخنانی به تشریح شرایط موجود در تنها سایت تخصصی دو و میدانی (ورزشگاه آفتاب انقلاب) پرداخت و گزارشی از تصمیمات اتخاذ شده و همچنین اقدامات انجام شده در آن بیان نمود.

 

🔹در این بازدید مرتضی فلاح مدیر کل امور حقوقی وزارت ورزش وجوانان نیز حضور داشت.