عقد تفاهم نامه همکاری میان بنیاد شهید و امور ایثارگران و فدراسیون‌ دو و میدانی/ کنگره شهدای ورزشکار برگزار خواهد شد

در جلسه‌ای که میان رییس فدراسیون دو و میدانی و مدیر کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، مقرر شد تفاهم‌نامه همکاری میان طرفین تنظیم و عقد شود.

به گزارش روابط عمومی، هاشم صیامی به همراه محسن برزگر محمدی مشاور عالی فدراسیون با سید مستجاد حسینی مدیر کل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار و طرفین در خصوص عقد تفاهم‌نامه همکاری میان بنیاد شهید و امور ایثارگران و فدراسیون‌ دو و میدانی با همکاری فدراسیون ورزش‌های روستایی و عشایری به توافق رسیدند. 

 

در این نشست پس از ارئه توضیحاتی در خصوص اهمیت ورزش اول المپیک از سوی هاشم صیامی، حاضرین در خصوص برگزاری کنگره شهدای ورزشکار کشور بحث و تبادل نظر داشتند و مقرر شد اسفند ماه سال اینده این کنگره برگزار شود.

 

از دیگر مسائل مورد طرح در این جلسه انجام مکاتبات اداری،  با ادارات بنیاد شهید استانها در سراسر کشور، در راستای استخراج دقیق‌تر اطلاعات و پیشینه شهدای بزرگوار رشته دو و میدانی بود.

 

همچنین در این جلسه مقرر شد طرفین زمانی را برای برگزاری یادواره شهدای دو و میدانی باهدف تجلیل و‌تکریم از خانواده های معظم شهدا معین نمایند که قطعا این مهم به زودی انجام خواهد شد.

 

در ادامه جلسه هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی خواستار ایجاد تعاملات دو جانبه مطلوب و حمایت بیش از پیش بنیاد شهید و امور ایثارگران از ورزش پایه و مادر دو و میدانی شدند. 

 

در پایان نیز مسئولان فدراسیون دو و میدانی با اهداء شیلد مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا از مدیر کل تربیت بدنی اداره ورزش و جوانان قدردانی کردند.