در دیدار هاشم صیامی با مدیر عامل شرکت سایپا مطرح شد؛

سراجی؛با حضور صیامی دو و میدانی در مسیر روبه رشد قرار گرفته/آکادمی دو و میدانی سایپا را تاسیس می‌کنیم

رییس فدراسیون دو و میدانی با مدیر عامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا دیدار و پیرامون مسائل مختلف به خصوص حمایت از دو و میدانی و همکاری‌های فی مابین به بحث و تبادل نظر پرداختند.


به گزارش روابط عمومی؛هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی صبح امروز با حضور در محل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا با مهردادسراجی مدیر عامل این شرکت دیدار و پیرامون مسائل مختلف به خصوص حمایت از ورزش دو و میدانی و ایجاد همکاری‌های فی ما بین گفت‌گو کرد.

در ابتدای این دیدار جواد خسروشیری مربی تیم دو و میدانی باشگاه سایپا در رقابت‌های داخل سالن قهرمانی باشگاههای کشور ضمن ارائه گزارشی از نحوه عملکرد تیم دو و میدانی سایپا در این مسابقات گفت:حضور تیم سایپا در رقابت‌های داخل سالن باعث خوشحالی همه به خصوص ورزشکاران شد،ما ورزشکاران صاحب نامی همچون امیر مرادی نایب قهرمان بازیهای آسیایی را در ترکیب داشتیم که همین امر برای سایر ورزشکاران نیز انگیزه خوبی را ایجاد کرد.

وی افزود:با وجود ۱۵تیم باشگاهی به خصوص در حضور تیم‌های قدرتمندی همچون پلیمر خلیج فارس و سپاهان اصفهان توانستیم در جایگاه سوم قرار بگیریم که برای سال اول می‌تواند نتیجه قابل قبولی باشد.

در ادامه محسن برزگر محدی مشاور عالی رییس فدراسیون در سخنانی با اشاره به حضور تیم دو و میدانی سایپا در مسابقات داخل سالن گفت:حضور باشگاه سایپا در مسابقات دو و میدانی نشان میدهد که افراد دلسوزی همچون شما در ورزش کشور وجود دارند و ما امیدواریم این حضور در ادامه پر رنگ تر و همه جانبه تر باشد،زیرا دو و میدانی در سلامت افراد جامعه بسیار تاثیر گذار است و همچنین با توجه به تعداد مدال‌های زیاد این رشته ورزشی در میادین بین المللی میتوانیم با سرمایه‌گذاری و توجه از این مسابقات مدال‌های پر تعداد و خوشرنگی را برای کشور عزیزمان به ارمغان بیاوریم.

وی افزود،توجه به بخش بانوان نیز بسیار حائز اهمیت است و باعث رشد و ارتقاء دو و میدانی می‌شود،زیرا ما ورزشکاران خوبی در بخش بانوان داریم که میتوانند افتخار آفرین باشند.

مهردادسراجی مدیر عامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا نیز در سخنانی ضمن قدر دانی از زحمات هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت:از زمانی که رییس جدید فدراسیون مشخص شده است دو و میدانی در مسیر رو به رشدی قرار گرفته که این امر بسیار جای خوشحالی و خورسندی دارد.

وی افزود،در دیداری که با سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک داشتیم ایشان از همه مدیران عامل باشگاههای ورزشی خواستند که حتما در رشته‌های پایه و پر مدال سرمایه گذاری کنند که در همین راستا ما نیز با مشورت با رییس کمیته ملی المپیک تصمیم گرفتیم در رقابت‌های داخل سالن قهرمانی باشگاههای کشور حضور یابیم،تا با این کار هم انگیزه ورزشکاران را بالا ببیریم و هم سایر باشگاهها را برای سرمایه گذاری و حضور در دو و میدانی ترغیب نماییم.

سراجی با بیان اینکه من از دو و میدانی شناخت کامل دارم تصریح کرد،تاکید من از ابتدا  این بود که تیم سایپا به گونه‌ای تشکیل و در مسابقات داخل سالن حضور یابد که حتما بر روی سکو برود که خوشبختانه این امر محقق شد.

وی ادامه داد،از این پس در سیاست‌های شرکت سایپا توجه  ویژه به ورزش دو و میدانی و استعداد‌های آن یک رکن اصلی و اساسی خواهد بود که در همین راستا قصد داریم با حضور نخبگان و مربیان شناخته شده دو و میدانی یک آکادمی را برای ورزش پایه و مادر در باشگاه سایپا راه اندازی کنیم،تا بتوانیم از این طریق و با استفاده از ظرفیت کارکنان سایپا و فرزندان آنها در مسابقات مختلف افتخار آفرینی کنیم.

مدیر عامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا افزود، امیدواریم با راه اندازی این آکادمی ورزشکارانی که خود سایپا آنها را پرورش می‌دهد بتوانند در مسابقات مختلف به قهرمانی دست پیداکنند و کارکنان سایپا به همراه فرزندانشان نیز بتوانند از این ظرفیت به خوبی استفاده نمایند.

سراجی در پایان خاطر نشان کرد،تمام تلاش ما این است که با راه اندازی آکادمی بتوانیم فرصت‌های جدیدی را  ایجاد و زیر بنای دو و میدانی کشورمان را مستحکم تر از گذشته نماییم.

هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی نیز با تشکر از توجه و پیشنهادات خوب مدیر عامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا اظهار داشت:فدراسیون دو و میدانی آمادگی دارد تا در ورزشگاه آفتاب انقلاب مسابقات استعدادیابی کارکنان سایپا را برگزار نماید، تا با این کار همکاری‌های خود را با این باشگاه قدیمی و ریشه دار کشور آغاز کنیم.

وی افزود،با توجه به در پیش بودن مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا امیدوارم سایپا استعدادیابی را در راس امور خود قرار دهد تا بتوانیم استعدادهای خوبی را شناسایی و در نتیجه تیم خوبی را روانه این رقابت‌ها کنیم.

صیامی تصریح کرد،در اولین فرصت تفاهم ‌نامه‌ای را منعقد خواهیم کرد تا از این طریق مربیان تمام وقت فنی و ظرفیت‌های تبلیغاتی دو و میدانی در اختیار باشگاه سایپا قرار گیرد و در عوض این باشگاه نیز با تشکیل آکادمی و استعدادیابی به بستر سازی و حمایت از ورزش اول المپیک در کشورمان بپردازد.