مشاور مدیر عامل بانک تجارت: تلاش می‌کنیم سال آینده در کنار دو و میدانی باشیم

مشاور مدیر عامل بانک تجارت با حضور در فدراسیون دو و ‌میدانی با هاشم صیامی دیدار و پیرامون حمایت از رشته پایه و مادر بحث ‌ گفت‌وگو کرد.


به گزارش روابط عمومی، سید محمود احمدی مشاور مدیر عامل بانک تجارت با هاشم صیامی رییس و محسن برزگر محمدی مشاور عالی فدراسیون دیدار و  ‎در راستای حمایت مالی از این رشته بحث و تبادل نظر داشتند.

در ابتدای این نشست رییس فدراسیون دو و میدانی توضیحاتی را پیرامون اهمیت ورزش اول المپیک و برنامه ریزی فدراسیون در سال آتی بیان کرد.

در ادامه نیز سید محمود احمدی گفت: تلاش می‌کنیم سال آینده دو و میدانی را تنها نگذاریم و در کنار ورزشکاران و قهرمانان آن باشیم.

احمدی با ابراز علاقه و توجه نسبت به ورزش اول المپیک، ادامه داد: دو و میدانی ورزشی است که همه اقشار جامعه در تمام موقعیت‌های جغرافیایی میتوانند از آن بهره‌مند  شوند و این رشته میتواند حتی در دل خانواده ها ورود کند. بانک تجارت نیز همه تلاش خود را برای حمایت از این رشته ورزشی جذاب و پر مدال خواهد کرد و امیدواریم که بتوانیم  با هدف رشد و توسعه دو و میدانی در کنار فدراسیون باشیم.

وی افزود: آنقدر به این ورزش تخصصی و تکنیکی علاقه‌مند هستم و آن را دنبال می‌کنم که تقریبا تمام ورزشکاران برجسته و نام‌آوران آن را می‌شناسم و فکر میکنم باید عموم جامعه دیدگاه خود را نسبت به دو و میدانی تغییر دهند و با ذهن باز تری فواید آن را بررسی و از آن در بطن زندگی خود بهره‌مند شوند.

دبیر کل پیشین بانک مرکزی در پایان اظهار داشت: امیدوارم قهرمانان دو و میدانی ایران در حوزه افتخار آفرینی برای کشورمان بیش از گذشته موفق باشند و ما نیز بتوانیم به نوعی در کسب افتخاراتشان برای کشور عزیزمان سهیم باشیم.