دیدار هاشم صیامی با قائم مقام سازمان صدا و سیما

رییس فدراسیون دو و میدانی با حجت‌‌الاسلام موسوی مقدم دیدار و پیرامون حمایت رسانه ملی از ورزش اول المپیک در کشور گفت‌گو کرد.


🔺به گزارش روابط عمومی،هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی کشورمان با حجت‌ الاسلام والمسلمین رمضان موسوی مقدم قائم مقام سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران دیدار و پیرامون چگونگی حمایت رسانه ملی از ورزش دو و میدانی بحث و تبادل نظر کرد.

🔺در ابتدای این دیدار رییس فدراسیون دو و میدانی در سخنانی به تشریح اقدامات انجام شده در این فدراسیون در طی ۶ ماه اخیر پرداخت.

🔺صیامی اظهار داشت:خوشبختانه اقدامات خوبی در فدراسیون دو و میدانی انجام شده و بسیاری از مشکلات مالی و حقوقی بر طرف شده است.

🔺وی افزود،ما به دنبال توسعه کمی این رشته ورزشی هستیم و سعی داریم با برند سازی و  برگزاری مسابقات معتبر در کشور توجه همگانی را نسبت به ورزش پایه و مادر جلب کنیم تا از این طریق بتوانیم افراد بیشتری برلی فعالیت در دو و میدانی ترغیب نماییم.
 
🔺وی افزود، در همین راستا با انجام هماهنگی‌های صورت گرفته با دهلان الحمد رییس کنفدراسیون دو و میدانی آسیا توانستیم جواز برگزاری اولین دوره رقابت‌های بین المللی جام امام رضا(ع) گرامیداشت استاد علی باغبانباشی را کسب نماییم که خوشبختانه موفق شدیم با پیگیری‌های صورت گرفته این مسابقات را وارد تقویم سالیانه فدراسیون جهانی نیز کنیم.
 
🔺رییس فدراسیون دو و میدانی گفت: برای حل مسائل و مشکلات دو و میدانی باید راهکارهای خلاقانه را به کار گرفت و از این طریق موجب جهش و رشد رشته ورزشی پایه و مادر در کشورمان شویم.
 
🔺هاشم صیامی ادامه داد،باید از آستان قدس رضوی بواسطه همکاری خوب و بسیار نزدیک با فدراسیون به منظور برگزاری هرچه بهتر رقابت‌های جام امام رضا(ع) تشکر و قدر دانی نمایم.

🔺صیامی خاطر نشان کرد، همچنین در نظر داریم در سال جاری یادواره شهدای دو و میدانی کار را به منظور تکریم و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا برگزار کنیم.

🔺در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین رمضان‌موسوی مقدم قائم مقام سازمان صدا و سیما در سخنانی با اشاره به اهمیت بسیار زیاد ورزش دو و میدانی اظهار داشت: این رشته ورزشی بعنوان مادر تمام ورزش‌ها شناخته می‌شود که این خود نشان دهنده جایگاه و اهمیت دو و میدانی و تاثیر مثبت آن بر سایر ورزش‌هاست.
 
🔺وی افزود،دو و میدانی زیر بنا و پایه و اساس تمامی رشته‌های ورزشی است  همانطور که تئاتر نقش موثری در تربیت بازیگران  سینما و تلویزیون و سایر حوزه های هنری را دارد رشته ورزشی دوومیدانی نیز چنین نقشی را در ورزش قهرمانی داشته و هر فردی که قصد موفقیت در سایر ورزش‌ها را دارد در ابتدا بایستی در دوومیدانی وارد شود،پس باید نگاهمان را به دو و میدانی کاملا تغییر دهیم و حمایت همه جانبه از آن داشته باشیم.

🔺قائم مقام سازمان صدا و سیما تصریح کرد،با انجام نوآوری‌ها می‌توانیم بسیاری از مشکلات ورزش را حل کنیم به همین منظور تلاش کنید تا بتوانینید در چارچوب قوانین رقابت‌های بانوان را نیز به تصویر بکشید زیرا بانوان نیز نیمی از جامعه ما هستند و حضور آنها در سطح اول ورزش می‌تواند به کلیت این بخش کمک شایانی کند.
🔺حجت‌الاسلام موسوی مقدم خاطر نشان کرد،دو و میدانی می‌تواند بیشتر از سایر ورزش‌ها به رشد و اشاعه فرهنگ همگانی کردن ورزش در جامعه کمک کند از همین رو می‌بایست بیش از پیش در میان اقشار مختلف گسترش یابد.

🔺ایشان در پایان بیان کرد :قطعا از این به بعد رسانه ملی تلاش خواهد کرد به منظور محقق کردن تمامی این موارد در کنار جامعه دو و میدانی کشورمان باشد و همکاری نزدیکی را با فدراسیون انجام دهد.

🔺لازم به ذکر است در این دیدار علی رضایی دبیر فدراسیون و محسن برزگر محمدی مشاور عالی رییس فدراسیون دو و میدانی نیز حضور داشتند.