اولین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع) گرامیداشت استادعلی باغبانباشی - آقایان

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان: از برگزاری مسابقات بین المللی دو و میدانی به میزبانی خراسان رضوی خوشحالم

دکتر مهدی علینژاد در جریان مراسم افتتاحیه مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع)، گرامیداشت استاد علی باغبان‌باشی گفت: خوشحالم که افتخار برگزاری اولین رقابتهای فضای باز دو و میدانی بعد از انقلاب به استان خراسان رضوی رسید.

وی اظهار داشت: مایه مباهات است که برای نخستین بار پس از انقلاب اسلامی رشته دو و میدانی ایران در بخش بین المللی میزبانی رقابتها را برعهده گرفته است و این افتخار بزرگ نصیب استان خراسان رضوی شده است.

وی گفت: قطعا در وزارت ورزش و جوانان در بحث مدیریت برنامه ریزی برای ورزش‌های قهرمانی، برنامه‌های حمایتی ویژه‌ای از رشته دو و میدانی خواهیم داشت چرا که باید بیش از پیش به رشد و اعتلای مادر ورزش‌ها اهمیت داد.

وی ادامه داد: به رغم مشکلات موجود در بحث شیوع ویروس کرونا در جهان، با گام بزرگی که فدراسیون دو و میدانی برای با برگزاری این مسابقات بین المللی برداشته است، قطعا مسئولین وزارت ورزش و جوانان از این پس نیز نگاه ویژه‌ای به دو و میدانی خواهند داشت.

دکتر علی نژاد در پایان از شهرداری مشهد، علیرضا تاج فیروز مدیر عامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی، فرزاد فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی برای حمایت ویژه ای که در برگزاری این مسابقات داشته اند تقدیر و تشکر کرد.