اولین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع) گرامیداشت استادعلی باغبانباشی - آقایان

ارشد نديم: مسابقات جام امام رضا(ع)در سطح بالايي برگزار شد/از فدراسیون ایران به دلیل برگزاری این مسابقات تشکر ویژه‌ای دارم

ملی‌پوش پرتاب نیزه پاکستان گفت: براي شكستن ركورد آسيا به ژاپن سفر خواهم كرد.

به گزارش روابط عمومی،ارشد ندیم ملي‌پوش تیم ملی دو و میدانی پاکستان که در مسابقات جام امام رضا(ع)گرامیداشت استاد علی باغبانباشی با پرتاب فراتر از ۸۶ متری توانست عنوان قهرمانی را در ماده پرتاب نیزه بدست بیاورد، درخصوص برگزاری این مسابقات گفت: تمام ورزشكاران با آمادگي كاملي در مسابقات شركت كرده بودند خيلي خوشحال هستم كه توانستم ركورد شخصي خودم را در این رقابت‌ها بشكنم تا براي حضور در المپيك آمادگي كاملي داشته باشم.

وي تصريح كرد: با توجه به اينكه بيشتر كشورها درگير با ويروس كرونا هستند خيلي خوشحال هستم كه ان رقابت‌ها برگزار شد و من  توانستم در آن حضور داشتم.

ارشد نديم ادامه داد: استاديوم امام رضا(ع) امكانات بسيار خوبي داشت جا دارد تشكر ويژه‌ای از فدراسيون دووميداني ايران داشته باشم که چنين رقابت‌هایی را برگزار کردند.

وي در خصوص حضور در المپيك عنوان كرد: تمام تلاش خود را خواهم كرد تا بهترين عملكرد خود را در المپيك به نمايش بگذارم و بتوانم با ركوردشكني در آسيا دربزرگترين رويداد جهانی دو و میدانی عملكرد خوبي را به نمايش بگذارم.