حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون دوومیدانی

مهدی علینژاد با حضور در فدراسیون دو ومیدانی ضمن دیدار با مسئولین ورزش اول المپیک تصریح کرد؛ دوومیدانی یک رشته بسیار گسترده و وسیع است که هر ماده آن نیاز به افراد با تخصص و کارایی بالا دارد.

به گزارش روابط عمومی عصر امروز مهدی علینژاد معاون ورژش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ضمن دیدار با مسئولین فدراسیون دوومیدانی گفت :این رشته به عنوان یک رشته مادر به رسیدگی نیاز دارد و باید منافع این رشته و ورزشکاران‌اش تامین شود.دوومیدانی یک رشته بسیار گسترده و وسیع است که هر ماده آن نیاز به افراد با تخصص و کارایی بالا دارد.

وی افزود: وضعیت دوومیدانی در چند سال گذشته چندان رضایت بخش  نبوده است و با توجه به استعدادهای خوبی که در این رشته داریم باید تلاش بیشتری صورت بگیرد. ما ورزشکاران بسیار خوبی در رشته‌های پرتاب، دوی استقامت و دوی سرعت و حتی پرش ها داریم که بارها توانایی خودشان را نشان دادند.

‎معاون وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از زحمات سرپرست فدراسیون اظهار داشت: آقای مبینی در این چند ماهی که در فدراسیون حضور دارند بانی اتفاقات مثبتی شده‌اند. امیدوارم این مسیری که در دوومیدانی آغاز شده تا زمان انتخابات  ادامه داشته باشد و بعد از آن نیز شاهد رشد دوباره این رشته باشیم.

‎در این دیدارعلیرضا خسروی مدیر کل دفتر مشترک فدراسیون ها، سید عسگر میرطالبی مشاور،پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان،جعفر محمدپور سرپرست دبیری وطاهر کاظمی مسئول روابط عمومی نیز حضور داشتند.