قدردانی سرپرست فدراسیون دو و میدانی از شرکت پلیمر خلیج فارس

سرپرست فدراسیون دو و میدانی روز گذشته با حضور در شرکت پلیمر خلیج فارس‌از زحمات مدیر عامل این شرکت قدردادنی کرد.

به گزارش روابط عمومی، مهدی مبینی روز گذشته (یکشنبه) با حضور در شرکت پلیمر خلیج فارس، از حمایت های بی دریغ و دلسوزانه حسین رحمتی مدیر عامل این شرکت، از دو و میدانی کشور تقدیر و تشکر کرد. 

مبینی گفت: دو و میدانی جزء رشته های مظلوم و محجور است که نگاه حمایتی افرادی همچون حسین رحمتی می‌تواند تاثیر بسزایی در حفظ و گسترش آن و همچنین کسب افتخارات ملی و بین‌المللی داشته باشد.

وی افزود؛باشگاه ها به عنوان رکن اصلی و اساسی میتوانند تاثیر بسزایی در رشد و توسعه ورزش دوومیدانی داشته باشند به طوری که یک ورزشکار را با حمایت و هدایت خود از سنین پایه تا رسیدن به عناوین قهرمانی در رقابت های مطرح بین المللی برسانند.  

در این نشست صمیمی رحمتی از برگزاری رقابتهای جایزه بزرگ پرتابها بلافاصله پس از اخذ مجوز از ستاد ملی کرونا در استان لرستان، خبر داد و گفت: همچنان به حمایت از ورزشکاران و ملی پوشان دو و میدانی ادامه خواهیم داد. ورزش دو و میدانی ورزش پایه و اول المپیک است و می‌تواند افتخارات بیشتری را در میادین بین‌المللی از آن کشورمان کند. 

وی افزود: در همین راستا تاکنون حدود ۳۰ ورزشکار و چند مربی از این رشته را تحت پوشش گرفته‌ایم تا بتوانیم گامی موثر در پیشرفت دو و میدانی کشور برداریم. همچنین تعداد زیادی ابزار و تجهیزات تخصصی دو و ومیدانی اعم از؛ دیسک، نیزه، کفش های تخصصی و ... را وارد کشور کرده‌ایم تا در اختیار ورزشکاران عزیز کشورمان قرار دهیم.

رحمتی ادامه داد: برای برگزاری مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی نیز، حمایت‌های مالی خود را خواهیم داشت. البته هدفگذاری ما کمک‌های بیشتر و حضور تیم پلیمر خلیج فارس در رقابتهای قهرمانی باشگاههای کشور در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان و در دو بخش بانوان و آقایان است که تاکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا زمان دقیق برگزاری آن مشخص نیست.

رحمتی در پایان بیان کرد؛مجموعه شرکت و باشگاه پلیمر خلیج فارس تمام تلاش خود را برای رشد و ارتقا ورزش دوومیدانی به کار خواهد گرفت تا در آینده نزدیک بتوانیم شاهد رشد و پویایی این ورزش پایه و پر مدال در کشور عزیزمان باشیم.