محمدرضا طیبی: هدفم شکستن رکورد ملی است/رقابت های جایزه بزرگ سنگ محک خوبی خواهد بود

قهرمان پرتاب وزنه رقابتهای بین المللی داخل سالن گفت: هدف کوتاه مدتم شکستن رکورد ملی و کسب افتخار برای ایران است.

محمدرضا طیبی در گفت و گو با سایت فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: مسلما در شرایط شیوع ویروس کرونا تمرین کردن بسیار دشوار است و با توجه اینکه تمرین در سالن جزء نیازهای اساسی ورزش ما است مدت زیادی امکان پیگیری تمرینات وجود نداشت. حتی این روزها که به صورت انفرادی به سالن میرویم و وزنه میزنیم این استرس وجود دارد که به ویروس کرونا مبتلا شویم و امیدوارم به زودی این شرایط به پایان برسد.

دارنده عنوان نایب قهرمانی پرتاب وزنه رقابتهای بین المللی داخل سالن افزود:  در حال حاضر تمریناتم را در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهرو زیر نظر اورنگ مستقیم انجام میدهم. خوشبختانه مربی خوبی دارم که از مربیان خوب و پر تلاش ایران است و امیدوارم بتونم قدردان زحماتش باشم. اما به هر حال اگر امکانات بهتری باشد صد در صد نتیجه بهتری خواهیم گرفت.  

وی ادامه داد: خداروشکر با وجود کرونا به آمادگی خوبی رسیده ام و امیدوارم در اولین مسابقه ای که پیش رو دارم رکورد خوبی را به ثبت برسانم. فدراسیون در نظر دارد یک رکورد گیری در اوایل شهریور ماه برگزار کند که در آن شرکت خواهم کرد و بعنوان اولین میدان مسابقاتی سال جاری سنگ محک خوبی برای ورزشکاران خواهد بود.

مدال آور پرتاب وزنه کشور در خصوص نوع هدفگذاری خود توضیح داد: قطعا هدف همه ورزشکاران رسیدن به مدال المپیک است. من نیز در حال حاضر هدف کوتاه مدتم شکستن رکورد ملی و کسب افتخار برای کشورم است و امیدوارم روزی به مدال المپیک دست پیدا کنم.

طیبی در پایان گفت: کمک هزینه ای از  سوی فدراسیون به ورزشکاران پرداخت شده که گره کوچکی از مشکلات ورزشکاران را باز کرد. امیدوارم این کمک هزینه ها تداوم داشته باشد که از لحاظ مالی کمی حمایت شویم و تنها دغدغه ورزشکاران فقط جابجایی رکورد ملی و رسیدن به نتایج مطلوب در مسابقات باشد. امیدوارم با حضور رییس جدید این آرامشی که به وجود آمده تداوم پیدا کند. هیات استان نیز با تمام توانی که دارد و با خلوص نیت از ورزشکاران حمایت میکند.