رییس هیات دوومیدانی استان گلستان خبر داد

میرا: 145 ورزشکار در رقابت های دوومیدانی المپیاد بانوان شرکت کردند

سید وحید میرا از حضور 145 ورزشکار در رقابت های دوومیدانی سومین المپیاد ورزشی استان گلستان در بخش نونهالان و نوجوانان بانوان خبر داد.

رییس هیات دوومیدانی استان گلستان بعد از اتمام مسابقات المپیاد ورزشی بانون و حضور پرشور دو و میدانی کاران در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون اظهار داشت: « این دوره از رقابت ها در بخش بانوان با حضور شهرستان های  گنبدکاووس، بندرترکمن، آق قلا، گرگان، بندرگز، گمیشان، کردکوی، علی آباد، آزادشهر، گالیکش، کلاله، مراوه تپه و رامیان و شهر خان ببین و بخش های چشمه ساران، وشمگیر، کمالان و گلدشت برگزار شد.»


وی با بیان اینکه بانوان نونهال  در 11 ماده و بانوان نوجوان در 13 ماده دوومیدانی باهم رقابت کردند، گفت: «حضور پر رنگ بعضی از شهرستان ها نشان می دهد که المپیاد ورزشی استان گلستان به درستی توانسته در مسیر خود قرار بگیرد. کیفیت این مسابقات هر ساله بهتر از گذشته می شود و امیدوارم با تلاش های دکتر طیبی در آینده شاهد اتفاق های خوبی در رده سنی پایه باشیم. »
رییس هیات دوومیدانی استان گلستان از قهرمانی شهرستان گنبدکاووس در هر دو رده نونهالان و نوجوانان بانوان نام برد و ادامه داد:« تیم دوومیدانی این شهرستان در رده سنی نونهالان با 8 مدال طلا و 3 نقره توانست با اقتدار قهرمان شود. تیم های بندر ترکمن با 3 طلا و 2 نقره و 3 برنز در مقام دوم این رده و تیم گرگان با 4 نقره و 3 برنز در جایگاه سوم قرار گرفت. »
وی در خصوص نتایج رده سنی نوجوانان بانوان گفت: «تیم گنبد کاووس با 4 طلا، 5 نقره و 6 برنز در رقابتی نزدیک با شهرستان بندرترکمن با 4 طلا و 3 نقره اول شد و بندر ترکمن در جایگاه دوم قرار گرفت و شهرستان آق قلا با 2 طلا، 2 نقره و 1 برنز سوم شد.»