با حضور نمایندگان باشگاهها برگزار شد؛

درجلسه هماهنگی رقابتهای قهرمانی باشگاههای کشور/مبینی: باشگاهها سنگ بنا رشته های ورزشی هستند/فیروزی: در دست داشتن نتیجه تست PCR الزامی است

جلسه هماهنگی برگزاری رقابتهای قهرمانی باشگاههای کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور نمایندگان باشگاههای کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در این جلسه مهدی مبینی سرپرست فدراسیون، سید عسگر میرطالبی مشاور، قاسمعلی فیروزی مسئول کمیته مسابقات، جعفر محمدپور سرپرست دبیری، طاهر کاظمی مسئول روابط عمومی، پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان و نمایندگان۱۳باشگاه؛ در خصوص آئین نامه مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور، تاریخ برگزاری این رویداد، نحوه برگزاری و باید ها و نبایدهای رعایت قوانین مربوط به شیوع ویروس کرونا به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در جلسه امروز مهدی مبینی در خصوص حضور باشگاهها در جریان رقابتها گفت: باشگاهها سنگ بنا و پایه و اساس تمامی رشته های ورزشی هستند و بدون دست حمایت آنها پیشرفت در یک رشته برای ورزشکاران دشوار خواهد بود. قطعا در یک روند درست و اصولی، باید ورزشکاران زیر چتر حمایت باشگاههای کشور پرورش یافته و از باشگاه روانه تیم های ملی شوند. 

وی افزود: در راستای حمایت باشگاهها، سرمایه گذاری آنها در رده سنی جوانان نیز یکی از اتفاقات مطلوب است. باشگاهها می‌بایست در رده سنی جوانان سرمایه گذاری کنند تا ضمن ایجاد انگیزه درمیان جوانان، سهم چشم گیری در استعداد پروری و پشتوانه سازی داشته باشند. 

در ادامه قاسمعلی فیروزی مسئول کمیته مسابقات، اظهار داشت: برای برقراری نظم در روند برگزاری مسابقات باید حتما قرارداد میان باشگاهها و ورزشکاران منعقد و یک نسخه از آن به فدراسیون دو و میدانی تسلیم شود. 

وی با تاکید بر اینکه انجام تست PCR الزامی است گفت: در هر مرحله از مسابقات و در هر دو رده سنی (بزرگسالان و جوانان)، بانوان و آقایان موظف هستند با در دست داشتن تست PCR برای رقابت حاضر شوند.