علی فتحی گنجی: رقابتهای باشگاهی امسال از سالهای گذشته پربارتر بود/ هدفم شکستن رکوردملی بزرگسالان است

رکورد دار پرتاب نیزه جوانان گفت: خدارا شکر رقابتهای قهرمانی باشگاههای کشور در سال ۱۳۹۹ نسبت به سالهای قبل بهتر و پربار تر است.

علی فتحی گنجی در گفت‌وگو با سایت فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: متاسفانه با ورود ویروس کرونا همه رقابتهای داخلی و بین المللی لغو شد و حدود هفت ماه بود که بدون هیچگونه رقابتی تمرین می‌کردیم. اما خدارو شکر مسابقات جایزه بزرگ با همت فدراسیون و باشگاه پلیمر خلیج فارس و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد که برای من نقطه ععطفی بود و توانستم رکورد ملی را در دره سنی جوانان جابجا کنم.

وی افزود: متاسفانه در مرحله اول مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور غیبت داشتم اما قطعا در مراحل دوم و سوم در کنار تیم خوبم پلیمیر خلیج فارس حضور خواهم داشت. بعد از شکستن رکورد ملی جوانان (۷۲.۳۸ متر) از ناحیه کتف دچار آسیب شدم و نمیتوانستم تمرینات را ادامه بدهم و حدود یک سال با حمایت های بی دریغ باشگاه پلیمر مورد درمان قرار گرفتم و توانستم تمرینات حرفه‌ای را زیر نظر هادی سپهرزاد دنبال می‌کنم که جا دارد از آقای رحمتی مدیر عامل این باشگاه و مربی ام تشکر کنم.

پرتابگر لرستانی ادامه داد: خوشبختانه مسابقات باشگاهی  امسال از سالهای قبل پربارتر است و تمامی رقبای خوب حضور دارند. تقریبا تمام ورزشکاران حرفه‌ایی صاحب تیم هستند و این بسیار خوشحال کننده است.

فتحی گنجی در خصوص هدفگذاری و آینده پیش رو توضیح داد: امیدوارم در مراحل بعدی لیگ رکورد بزرگسالان را ارتقا بدهم. هدف من و مربی ام ثبت رکوردی بالاتر از ۸۰ متر است که بتوانم در میادین بین‌المللی حضور پیدا کنم و نتایج خوبی کسب کنم.  اولین میدان برون مرزی من قطعا بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ خواهد بود. تلاش می‌کنم تا با کسب بهترین نتیجه از زحمات مربی ام قدردانی کنم.