دیدار هاشم صیامی با مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران

رییس فدراسیون دو و میدانی با مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران دیدار و پیرامون مسائل مختلف گفت‌وگو کرد.


به گزارش روابط عمومی،هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی ظهر امروز با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با امیر پریچهره مدیر کل دیدار و پیرامون مسائل مختلف به خصوص حمایت و پشتیبانی از قهرمانان ورزش دو و میدانی استان تهران گفت‌وگو کرد.

در این‌ دیدار هاشم صیامی با اشاره به اهمیت و جایگاه ورزش دو و میدانی در استان تهران و همچنین وجود قهرمانان پر تعداد از دیرباز تا کنون در پایتخت کشورمان گفت:نگاه فدراسیون به ورزشکاران تهران بسیار ویژه‌ است زیرا اعتقاد داریم اگر  این ورزش در تهران فعال و در سطح خوبی قرار داشته باشد عاملی خواهد بود تا دو و میدانی در سراسر کشور پویا و فعال باشد.

وی افزود،به همین خاطر تلاش خواهیم کرد تا با همکاری اداره کل ورزش و جوانان بتوانیم ورزشکاران و مجموعه هیات استان را به شکل ویژه‌ای حمایت کنیم تا شاهد رشد و ارتقاء ورزش پایه و مادر در استان تهران باشیم.

پریچهره مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران نیز ضمن تصدیق سخنان هاشم صیامی گفت:قطعا پشتیبانی و حمایت از قهرمانان تهران را وظیفه خود میدانیم و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود،اداره کل ورزش و جوانان استان تهران همچنین این آمادگی را دارد تا در انجام طرح‌های استعدادیابی همکاری خوبی با فدراسیون و هیات دو و میدانی استان داشته باشد.

در این دیدار،پریسا بهزادی نایب رییس فدراسیون دو و میدانی و کرمعلی ایرجی رییس هیات دو و میدانی استان تهران نیز حضور داشتند.