تهران فاتح رقابت‌های دو و میدانی جوانان قهرمانی کشور گرامیداشت دهه کرامت در بخش بانوان شد/شکسته شدن ۲رکورد ملی جوانان

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور گرامیداشت دهه کرامت در بخش بانوان،با قهرمانی استان تهران در تیمی و شکسته شدن ۲رکورد ملی رده سنی جوانان به پایان رسید.


به گزارش روابط عمومی،مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور دهه کرامت روز گذشته(شنبه)به میزبانی شهر کرد به‌ پایان رسید و طی آن نرگس رستگار در ۱۰۰متر مانع و فاطمه محیطی زاده در هفتگانه موفق به ارتقاء رکورد ملی این رده سنی کشور شدند.
 
نرگس رستگار با ثبت حد نصاب ۱۴.۶۸ثانیه موفق به شکست رکورد ملی این ماده که با۱۴.۸۲ثانیه در اختیار پردیس عبدالمحمدی بود شد،فاطمه محیطی زاده نیز با کسب امتیاز ۴۵۵۷موفق به ارتقاء رکورد ملی که با امتیاز ۴۳۶۹ در اختیار خودش بود گردید.

به این ترتیب و در پایان این دوره از مسابقات قهرمانی جوانان کشور گرامیداشت دهه کرامت تیم تهران با کسب ۷مدال و ۲مدال برنز قهرمان شد و تیم‌های خراسان رضوی با ۵مدال طلا و ۴مدال نقره،و یزد با ۳مدال طلا،۳مدال نقره و ۳مدال برنز به ترتیب نایب قهرمان و در جایگاه سوم قرار گرفتند.

گفتنی است در این رقابت‌ها بیش از ۲۰۰ ورزشکار از استان‌های سراسر کشور به مصاف یکدیگر رفتند.

برای دیدن نتایج کامل این دوره از مسابقات قهرمانی جوانان کشور میتوانید به بخش نتایج بر روی سایت فدراسیون دو و میدانی مراجعه نمایید.