پایان مرحله اول رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور با پیشتازی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد/۲رکورد ملی و دو رکورد باشگاهی شکسته شد

در پایان اولین مرحله از بیست‌و پنجمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با کسب بیشترین امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و دو رکورد ملی رده سنی نوج‌انان و جوانان و همچنین در رکورد باشگاهی ارتقاء یافت.

به گزارش روابط عمومی،در پایان مرحله اول رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با کسب۲۵۳امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه سپاهان نیز به ترتیب با کسب ۲۲۴و ۱۷۰امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین ارشیا مصدقی پرنده نوجوان باشگاه پلیمر خلیج فارس توانست با عبور از مانع ۵متر ضمن کسب عنوان نخست حد نصاب ملی کشورمان در این ماده را در دو رده سنی نوجوانان و جوانان ارتقاء دهد،رکورد قبلی این ماده در این دو رده سنی با ۴.۸۰متر در اختیار خود ارشیا مصدقی بود که در سال ۱۴۰۰ به ثبت رسانده بود.

نکته جالب توجه در مورد رقابت ماده پرش با نیزه این دوره از مسابقات باشگاهی عبور محمد مهدی معتمد نیا ورزشکار جوان تیم سپاهان اصفهان به همراه ارشیا مصدقی از مانع ۵متر بود که این امر نوید بخش آینده‌ای روشن برای ماده پرش با نیزه دو و میدانی ایران خواهد بود.

در دیگر مواد و در رقابت ماده پرتاب وزنه محمد رضا طیبی پرتابگر تیم باشگاهی پلیمر خلیج فارس خرم آباد موفق شد با پرتابی به مسافت ۲۰.۲۰متر ضمن کسب عنوان نخست حد نصاب باشگاهی این ماده را که با ۱۹.۵۷متر در اختیار مهدی شاهرخی بود بهبود بخشد،شاهرخی این رکورد را در سال ۱۳۸۶به ثبت رسانده بود.

همچنین در رقابت ماده ۴در ۴۰۰متر امدادی تیم باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد موفق شد با ثبت رکورد ۳:۰۸.۴۱حد نصاب باشگاهی این ماده را که با ۳:۰۸.۶۱ در اختیار تیم سپاهان اصفهان بود و در سال ۱۳۹۹ ثبت کرده بود ارتقاء دهد.
اما در ادامه این‌مسابقات ۲ورزشکار المپیکی کشورمان احسان حدادی در ماده‌پرتاب دیسک و مهدی پیرجهان در ماده ۴۰۰متر مانع چند روز مانده به آغاز بازی‌های المپیک توکیو در رقابت با سایر رقبای خود به ترتیب با پرتابی به مسافت ۵۷.۴۷متر و ۵۰.۰۵متر به ترتیب عناوین نایب قهرمانی و قهرمانی را کسب کردند.

علاقمندان به مشاهده نتایج کامل این مسابقات می‌توانند به بخش نتایج مستقر بر روی سایت رسمی فدراسیون دو و میدانی مراجعه نمایند.