رای اعتماد مجلس به قهرمان خوش نام و نشان و پرعنوان دو و میدانی ایران؛

تبریک رییس فدراسیون دو و میدانی به سید حمید سجادی

رییس فدراسیون دو و میدانی در پیامی انتخاب سید حمید سجادی قهرمان پر عنوان، ملی‌پوش سابق و رکورددار دو و میدانی کشور را بعنوان وزیر ورزش و جوانان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است؛

 

«جناب آقای سید حمید سجادی

وزیر محترم محترم ورزش و جوانان 

 

انتخاب شایسته جنابعالی بعنوان وزیر ورزش و جوانان مایه فخر و مباهات جامعه دو و میدانی کشور و روزنه امیدی برای ورزش‌های پایه است.

 

جای بسی خوشحالی است که پس از سال‌ها یک مدیر ورزشی با سابقه قهرمانی در رشته پایه و مادر دو و میدانی و با کوله‌باری از مدال‌های رنگارنگ توانسته اعتماد ریاست محترم جمهور و مجلس شورای اسلامی را جلب و سکان هدایت ورزش کشور را به دست بگیرد. 

 

بدون شک این انتخاب شایسته تاثیر بسزایی در آینده ورزش کشور بالاخص دو و میدانی خواهد داشت، زیرا فردی که سختی راه را تجربه کرده و در دشوار ترین و تخصصی‌ترین نوع ورزش، در میدان ‌های مهم بین‌المللی و آسیایی افتخارات با ارزشی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است، بیش از سایرین خواهد توانست راه را برای آینده ورزش کشور هموار سازد.

 

امید است با استعانت از درگاه حق‌تعالی، با در دست داشتن تجربه سالها حضور در سطح بالای ورزش کشور چه بعنوان ورزشکار و چه بعنوان مدیر ورزشی و همچنین با کمک خدمتگذاران این جامعه بتوانید همچون گذشته در راه اعتلای ورزش کشور موفق و پیروز باشید.

 

و من الله توفیق 

هاشم صیامی

رییس فدراسیون دو و میدانی»