پایان مرحله اول از بیست و پنجمین دوره رقابتهای قهرمانی باشگاههای کشور- بانوان

پیشتازی تیم پلیمرخلیج فارس خرم آباد/ ۴ رکورد ملی و چهار رکورد باشگاهی شکسته شد

نخستین مرحله از بیست و پنچمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاههای کشور در بخش بانوان عصر امروز (دوشنبه) با پیشتازی تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد و شکسته شدن ۴ رکورد ملی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی در پایاننخستین مرحله از بیست و پنچمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاههای کشور در بخش بانوان در حالی به پایان رسید که  تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ۲۸۷ امیتاز پیشتاز است و تیم های دانشگاه آزاد و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در حال حاضر با امتیاز های ۲۶۳ و ۱۸۷ به ترتیب در جایگاههای دوم و سوم قرار دارند. 

 

تیم های سلکتور مقاومت بسیج همدان و مقاومت بسیج تهران نیز به ترتیب با امتیاز های ۶۹-۴۵ و ۳۲ امتیاز فعلا صاحب عناوین چهارم تا ششم هستند. 

 

در جریان این مسابقات روز گذشته قدیمی ترین رکورد دو و میدانی بانوان ایران در دو ۴ در ۱۰۰ متر امدادی شکسته شد. تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ثبت با زمان ۴۶.۹۱ ثانیه پس از ۴۷سال رکورد ملی و باشگاهی این ماده را بهبود بخشید. پیش از این رکورد ملی این ماده با حد نصاب ۴۷.۵۰ ثانیه در اختیار تیم ملی دو و میدانی ایران در سال ۱۳۵۳ بود.

 

همچنین فاطمه زهرا قلعه نوعی از تیم دانشگاه آزاد در ۱۰ کیلومتر پیاده‌روی قهرمان شد و با ثبت زمان ۵۶:۵۴ دقیقه رکورد ملی رده سنی جوانان را  بهبود بخشید. رکورد پیشین این ماده نیز با زمان ۵۶:۵۸.۰۲ دقیقه در اختیار خودش بود. 

 

عصر امروز نیز پریسا عرب از تیم پلیمر خلیج‌فارس‌خرم‌آباد با ثبت زمان ۳۶:۰۴.۱۷ دقیقه موفق شد ضمن کسب عنوان قهرمانی رکورد ملی و باشگاهی دو ۱۰۰۰۰ متر را جابجا کند. رکورد پیشین این ماده با زمان ۳۶:۰۸.۵۴ دقیقه متعلق به خودش بود.  

 

ریحانه مبینی نیز در رقابت ماده پرش طول با وبت حد نصاب ۶.۲۴متر صمن کسب عنوان نخست رکورد باشگاهی این ماده نیز که با ۶.۰۸ در اختیار خودش بود بهبود بخشید.

 

فاطمه محیطی زاده نیز از تیم پلیمر خلیج‌فارس‌خرم‌آباد با ۴۶۶۳ امتیاز  قهرمان شد و رکورد ملی رده سنی جوانان را در این ماده شکست. حد نصاب قبلی ماده هفتگانه رده سنی جوانان کشور در بخش بانوان با۴۵۵۷امتیاز در اختیار خودش بود.

همچنین مهلا محروقی موفق شد با ثبت حد نصاب 50.60 ضمن کسب عنوان نخست ماده پرتاب دیسک رکورد باشگاهی این ماده را که با 50.38 در اختیار ژاله کاردان بود ارتقا دهد.

لازم به ذکر است،در این دوره از مسابقات باشگاهی دو و میدانی در بخش بانوان تیم‌های،فولاد مبارکه سپاهان اصفهان،پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد،دانشگاه آزاد اسلامی،سلکتور،مقاومت تهران و مقاومت همدان حضور داشتند.