در پی برگزاری مراسم دیدار وزیر ورزش با خانواده بزرگ دو و میدانی؛

رییس فدراسیون در پیامی از جامعه دو و میدانی قدردانی کرد

رییس فدراسیون دو و میدانی در پیامی از خانواده بزرگ این رشته برای حضور در مراسم دیدار با وزیر ورزش و جوانان قدردانی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی، در پی حضور روز گذشته (جمعه) سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مجموعه تخصصی آفتاب انقلاب با هدف دیدار با خانواده دو و میدانی، هاشم صیامی رییس فدراسیون با صد‌ور پیامی از کلیه حاضرین در این مراسم تشکر و قدردانی کرد.

هاشم صیامی اظهار داشت:
دیدار وزیر ورزش با خانواده دو و میدانی نقطه عطفی برای دوستداران این رشته بود و باید بگویم دو و میدانی انرژی تازه‌ای برای ادامه طریق گرفت.

وی ادامه داد: جا دارد قبل از هر چیز از جناب آقای دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان تشکر کنم، که برای برگزاری این مراسم ضمن ارائه طریق، در این نشست صمیمانه حضور پیدا کرده و پای درد دل پیشکسوتان و جوانان این رشته نشستند. از سخنان ارزشمند ایشان بعنوان قهرمان اسبق، رکورددار و پیشکسوت حال حاضر در جایگاه مقام عالی وزارت ورزش بهره‌مند شدیم.

وی افزود: همچنین سپاسگزارم از پیشکسوتان عالی قدر و گرانمایه دو و میدانی که در مراسم خودشان حاضر و با مرور خاطرات دوران قهرمانی و عنوان مسائل روز دو و میدانی جان دوباره‌ای به این ورزش بخشیدند.

صیامی اذعان داشت: ضمنا از مربیان، ورزشکاران، قهرمانان نام‌آور و اصحاب رسانه نیز سپاس بی‌کران دارم که در این مراسم خانواده خود را همراهی نمودند.

رییس فدراسیون دو و میدانی در پایان عنوان کرد: قطع به یقین خانواده دو و میدانی بارهای بار بزرگ‌تر و گسترده‌تر از جمع دیروز بود، اما متاسفانه محدودیت‌های کرونایی این اجازه را نداد تا ما در خدمت بزرگان و زحمتکشان بیشتری از این جامعه باشیم. به همین منظور از تمام عزیزانی که سعادت میزبانی آنها را نداشتیم پوزش میطلبم و از صمیم قلب اعلام می‌دارم هر فردی که کوچکترین ارتباطی میان او و دو و میدانی در هر کجای ایران زمین وجود دارد از این جامعه جدا نیست و جای تک تک بزرگان در این جمع خالی بود.