پرداخت پاداش ۲۰میلیون تومانی به ورزشکاران و ۱۰میلیون تومانی به مربیان تیم ملی جوانان به همراه فرزانه فصیحی

با توجه به عملکرد ورزشکاران عضو تیم ملی جوانان کشور در مسابقات جهانی و فرزانه فصیحی در بازی‌های المپیک فدراسیون دو و میدانی با پرداخت پاداش نقدی از این قهرمانان خوب کشورمان به همراه مربیان آنها تجلیل و قدر دانی کرد.


به گزارش روابط عمومی، فدراسیون دو و میدانی در خلال دیدار وزیر ورزش و جوانان با خانواده بزرگ دو و میدانی کشور با توجه به عملکرد ورزشکاران عضو تیم ملی جوانان کشور در مسابقات جهانی و فرزانه فصیحی در بازی‌های المپیک جهت بالا بردن انگیزه آنها با پرداخت پاداش نقدی از این قهرمانان خوب کشورمان به همراه مربیان آنها تجلیل و قدر دانی کرد.

بر همین اساس،به ورزشکارانی همچون،صادق صمیمی،محمدرضا رحمانی‌فر،بنیامین یوسفی،دانیال بی‌باک،امیر مقدمی،ارسلان قشقایی و مهلا محروقی بواسطه صعود به مراحل بالاتر مسابقات جهانی جوانان به میزبانی کشور کنیا مبلغ ۲۰میلیون تومان پاداش نقدی اهداء گردید.

همچنین فدراسیون دو و میدانی مبلغ ۱۰میلیون تومان نیز به مربیان خوب این قهرمانان تیم ملی جوانان کشورمان اهداء نمود.

لازم به ذکر است فرزانه فصیحی بانوی دو و میدانی کار کشورمان که موفق شده در بازی‌های المپیک توکیو از مرحله پیش مقدماتی به مرحله مقدماتی صعود کند مبلغ ۲۰میلیون تومان پاداش نقدی از سوی فدراسیون دریافت کرد.

پیش از این با اعلام حمیدرضا فردین پور مدیر تیم‌های ملی دو و میدانی قرار بود برای کسب مدال،رکورد شکنی و صعود ورزشکاران کشورمان به مراحل بالاتر در بازی‌های المپیک و مسابقات قهرمانی جوانان جهان به آنها از سوی فدراسیون دو و میدانی پاداش نقدی اهداء شود.