مرحله دوم از بیست و پنجمین دوره رقابتهای دو و میدانی قهرمانی باشگاههای کشور-بانوان

پیشتازی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در پایان دومین مرحله/شکسته شدن چهار رکورد ملی و پنج رکورد باشگاهی

دومین مرحله از بیست و پنچمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاههای کشور در بخش بانوان عصر امروز (پنجشنبه) با پیشتازی تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد در مجموع دو مرحله و شکسته شدن سه رکورد ملی و ۵ رکورد باشگاهی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی، دومین مرحله از بیست و پنچمین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاههای کشور در بخش بانوان در حالی به پایان رسید که تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد موفق شد با ۳۲۳ امیتاز پیشتاز این مسابقات باشد و تیم های دانشگاه آزاد و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به ترتیب با کسب امتیاز های ۲۳۳ و ۱۹۰ در جایگاههای دوم و سوم قرار گرفتند. 

تا پایان این مرحله از مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور همچنین تیم های سلکتور،مقاومت بسیج همدان و مقاومت بسیج تهران نیز به ترتیب با امتیازهای ۶۸، ۴۰ و ۳۸ صاحب عناوین چهارم تا ششم هستند. 

در جریان اولین روز این مسابقات صبا فرمانپور موفق شد رکورد ملی رده سنی جوانان را با ثبت حد نصاب 56:16.5بهبود بخشد.رکورد قبلی این ماده با 56:54 در اختیار فاطمه زهرا قلعه نوعی بود.

در ادامه این مسابقات و در ماده پرش طول ریحانه مبینی موفق شد با پرش‌های ۶.۳۰ و ۶.۴۰ دو بار پیاپی رکوردهای ملی و باشگاهی این ماده را که پیشتر نیز در دست خودش بود جابجا کند.

در پرش با نیزه نیز مهسا میرزا طبیبی با پرش ۴.۰۳ متر رکوردهای ملی و باشگهای را که متعلق به خودش بود بهبود بخشید. 

تیم دانشگاه آزاد در دو ۴ در ۴۰۰ متر امدادی با ثبت زمان ۳:۵۱.۰۴ دقیقه رکوردهای ملی و باشگاهی این ماده را که به تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان تعلق داشت جابجا کرد. 

همچنین مهلا محروقی در پرتاب دیسک ‌با پرتاب ۵۰.۸۷ متر و تکتم دستاربندان در دو ۸۰۰ متر با ثبت زمان ۲:۱۱.۷۷ دقیقه رکوردهای باشگاهی این دو ماده را شکستند. 

علاقمندان به مشاهده عملکرد دو و میدانی کاران حاضر در دومین مرحله مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور می‌توانند برای مشاهده نتایج این رقابت‌ها به بخش نتایج مستقر بر روی سایت فدراسیون دو و میدانی مراجعه نمایند.