دیدار رییس فدراسیون دو و میدانی با مدیر کل ورزش و جوانان استان قم

هاشم صیامی با رسول منعم دیدار و پیرامون مسائل مختلف و همچنین حمایت همه جانبه اداره کل ورزش و جوانان استان قم از ورزش دو و میدانی بحث و گفت‌وگو کرد.


به گزارش روابط عمومی،هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی ظهر امروز(شنبه)با رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در محل فدراسیون دیدار و پیرامون موضوعات مختلف به خصوص حمایت‌های همه جانبه اداره کل ورزش و جوانان استان قم از ورزش دو و میدانی در این استان تبادل نظر و گفت‌و گو کرد.

در این دیدار ابتدا رییس فدراسیون دو و میدانی در سخنانی با اشاره به عملکرد مطلوب  دو و میدانی استان قم در دو بخش آقایان و بانوان و در تمام رده‌های سنی طی سال‌های اخیر اظهار داشت:خوشبختانه ورزش پایه و مادر(دو و میدانی)در استان قم جایگاه خاص و ویژه‌ای دارد و در طی چند سال اخیر توانسته در بیشتر رویدادهای داخلی یکی از سکوهای قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

وی افزود:به طور مثال در تیم اعزامی کشورمان به مسابقات جهانی جوانان که در طی دو هفته گذشته به میزبانی کشور کنیا برگزار شد دو نفر از ۹ ورزشکار اعزامی از استان قم بودند که این خود نشانگر رشد و پویایی این ورزش در استان قم است زیرا با وجود اینکه تنها یک شهر در این استان در دو و میدانی فعالیت دارد اما باز هم قهرمانان پر تعدادی در سطح اول ورزش دو و میدانی حضور دارند.

رییس فدراسیون دو و میدانی خطاب به مدیر کل ورزش و جونان استان قم تصریح کرد،معتقدیم تمامی این موفقیت‌ها و افتخارات ماحصل عملکرد و زحمات هیات دو و میدانی استان قم به ریاست آقای علی رضایی و همچنین حمایت‌های خاص و ویژه حضرتعالی بعنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان است.

صیامی خاطر نشان کرد،ما به عنوان فدراسیون حمایت‌های ویژه‌ای از دو و میدانی استان قم خواهیم داشت و تمام تلاش خود را در جهت موفقیت بیش از پیش دو و میدانی کاران این استان مهم کشورمان در رقابت‌های آتی خواهیم کرد.

در ادامه این دیدار رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم نیز با اشاره به  نقش و اهمیت ورزش دو و میدانی در مقایسه با تمامی رشته‌های ورزشی گفت:دو و میدانی بعنوان یک رشته پایه و پرمدال از جایگاه بسیار ویژه‌ای در استان قم برخوردار است.

منعم ادامه داد:خوشبختانه در طی چند سال اخیر همکاری خوبی میان اداره کل ورزش و جوانان با هیات دو و میدانی استان وجود داشته است که همین امر موجب موفقیت‌های چشمگیر دو و میدانی کاران قمی در میادین مختلف داخلی و بین‌المللی شده است.

وی افزود،از فدراسیون دو و میدانی نیز بواسطه ایجاد یک فضای مطلوب و حمایت‌های خوب و قابل توجه نسبت به مجموعه دو و میدانی استان قم نیز کمال تشکر و قدر دانی را دارم زیرا به واسطه همین همکاری‌ها و پشتیبانی‌ها بوده که امروز ورزش دو و میدانی از بهترین جایگاه‌ در سطح استان و کشور  برخوردار است.

او در پایان خاطر نشان کرد:آماده افزایش بیش از پیش همکاری و ایجاد همدلی با مجموعه فدراسیون دو و میدانی هستیم زیرا معتقدیم به هر میزان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان در کنار هم باشند و تعامل خوبی را برقرار کنند سود آن را جوانان و قهرمانان خوب و شایسته این مرزو و بوم خواهند برد.

در این دیدار همچنین علی رضایی دبیر فدراسیون،محسن برزگر محمدی مشاور عالی و عضو هیات رییسه فدراسیون و حمیدرضا فردین پور مدیر تیم‌های ملی دو و میدانی نیز حضور داشتند.