پیام تشکر و قدر دانی هاشم صیامی از رییس هیات دو و میدانی استان مازندران

هاشم صیامی در پیامی از اورنگ مستقیم رییس هیات دو و میدانی استان مازندران بواسطه برگزاری و میزبانی مطلوب سمینار بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی ورزش دو و میدانی و همچنین رقابت دو خیابانی رامسر ‌تشکر و قدردانی کرد.

 

به گزارش روابط عمومی، در پی برگزاری سمینار بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی ورزش دو و میدانی و رقابت دو خیابانی رامسر در شهر رامسر استان مازندران و به واسطه میزبانی شایسته و مطلوب این استان هاشم صیامی رییس فدراسیون، با ارسال پیامی از‌ اورنگ مستقیم رییس هیات دو و میدانی استان مازندران قدردانی بعمل آورد.

صیامی در این پیام گفته است؛
 
جناب آقای اورنگ مستقیم
رییس محترم هیات دو و  میدانی استان مازندران

بدینوسیله از تلاش بی‌شائبه و خالصانه حضرتعالی و همکاران ارجمندتان در روند برگزاری مطلوب سمینار بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی ورزش دو و میدانی که با توجه به حضور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان و روسای محترم هیات‌های استانی سراسر کشور و همچنین خبرگان و پیشکسوتان ورزش دو و میدانی در این سمینار و بحث و تبادل نظر پیرامون برداشتن گام‌های مثبت برای آینده ورزش اول المپیک در کشورمان بسیار مهم و حائز اهمیت بود صمیمانه سپاسگزارم.

قطعا جامعه دو و میدانی به پشتوانه حضور و زحمات عزیزانی چون شما و همچنین همکاران تلاش‌گرتان که به راستی در برگزاری این رویداد یار و یاور فدراسیون دو و میدانی و همچنین هیات دو و میدانی استان مازندران بودند در مسیر توسعه و تکامل گام خواهد برداشت.
 
سر افرازی، توفیق روز افزون و شادکامی بیش از پیش را از درگاه ایزد توانا برای شما و همه همکاران پر تلاشتان خواستارم.
 
هاشم صیامی
 رییس فدراسیون دو و میدانی