برای اولین بار در تاریخ دو و میدانی؛

برگزاری نخستین دوره رقابت‌های صحرانوردی و پیاده‌روی قهرمانی باشگاه‌های کشور

نخستین مرحله از اولین دوره رقابت‌های دو صحرانوردی و پیاده روی قهرمانی باشگاه‌های کشور در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی،نخستین مرحله از اولین دوره رقابت‌های دو صحرانوردی و پیاده روی قهرمانی باشگاه‌های کشور در دو بخش آقایان و بانوان در صحرانوردی و آقایان در پیاده روی به میزبانی ورزشگاه شهدای چوگان در استان تهران برگزار خواهد شد.

بر همین اساس،این دوره از رقابت‌ها با حضور تیم‌های باشگاهی از سراسر کشور در روز ۶آذر ماه جاری و در مسافت ۱۰کیلومتر (مخصوص آقایان) و ۸کیلومتر (مخصوص بانوان) در بخش دو صحرانوردی و ۲۰کیلومتر(مخصوص آقایان)در بخش پیاده روی انجام خواهد شد.

گفتنی است تیم‌های شرکت کننده در بخش دو صحرانوردی متشکل از ۵نفر و در بخش پیاده روی متشکل از ۲نفر خواهند بود.

لازم به ذکر است،آن دسته از تیم‌های باشگاهی یا دسته‌جات آزادی که قصد شرکت در این دوره از مسابقات را دارند می‌بایست حداکثر تا تاریخ چهارشنبه(۱۴۰۰/۹/۳) آمادگی خود را جهت حضور در این رقابت‌ها به کمیته مسابقات و داوران فدراسیون دو و میدانی اعلام نمایند.

ضمنا علاقمندان می‌توانند برای مشاهده آیین نامه برگزاری اولین دوره رقابت‌های دو صحرانوردی و پیاده روی قهرمانی باشگاه‌های کشور به قسمت آیین نامه و بخشنامه مستقر بر روی سایت فدراسیون دو و میدانی مراجعه فرمایند.