برای نخستین بار برگزار خواهد شد؛

اولین مرحله از رقابت دو صحرانوردی و پیاده روی قهرمانی باشگاههای کشور به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

نخستین مرحله از اولین دوره مسابقه دو صحرانوردی و پیاده روی قهرمانی باشگاههای کشور صبح فردا برگزار خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی، اولین مرحله از رقابت دو صحرانوردی و پیاده روی قهرمانی باشگاههای کشورمناسبت گرامیداشت هفته بسیج، برای نخستین بار در کشورمان، صبح فردا (شنبه) در ورزشگاه چوگان شهدا واقع در شهر تهران برگزار خواهد شد.

این مسابقه که اولین دوره آن بشمار می‌رود، قرار است فردا در دو بخش آقایان و بانوان در محل برگزاری مسابقات چوگان برگزار شود.

دوندگان صحرانورد آقا از ساعت ۸:۴۵ در قالب ۱۳ تیم،به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا مسیر ۱۰ کیلومتری را طی کنند.

لیگ صحرانوردی ( دو صحرانوردی قهرمانی باشگاههای کشور) از سوی فدراسیون دو و میدانی به منظور بسط و گسترش دوهای استقامتی در کشور و ترغیب باشگاهها برای سرمایه گذاری در جهت پرورش دوندگان استقامتی، برنامه ریزی، طراحی و مرحله نخست آن فردا برگزار خواهد شد.

در بخش آقایان تیم‌های؛ نیروی زمینی،هیات دو و میدانی پردیس،مس سونگون ورزقان،هیات دو و میدانی ارومیه،مهاجرین افغانستان،آکادمی دو و میدانی پارس،هیات دو و میدانی ایلام،سروش همدان،ذوب آهن اصفهان،پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد،اشتاد سازه مشهد و آکادمی دو و میدانی رحیمیان و سلکتور تهران حضور خواهند داشت.
 
قرار است این مسابقه در دو مرحله برگزار شود که مرحله بعدی این رقابت‌ها ۱۸ آذر ماه به میزبانی ورزقان در استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

عصر فردا از ساعت ۱۴:۳۰ در بخش بانوان نیز مرحله اول رقابت دو صحرانوردی قهرمانی باشگاههای کشور در مسافت ۱۰ کیلومتری و با حضور چهار تیم باشگاهی برگزار می‌شود.

تیم‌های شرکت کننده در بخش بانوان نیز؛ مقاومت بسیج تهران،آکادمی دو و میدانی گیلان،پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد و اشتاد سازه مشهد خواهند بود.

همچنین فردا پس از برگزاری مسابقه دو صحرانوردی آقایان رقابت ۲۰ کیلومتر پیاده‌روی نیز با حضور تیم‌های؛ پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد،ذوب آهن اصفهان و سروش همدان برگزار خواهد شد.