بازدید دبیر فدراسیون از هیات دو و میدانی شهراردکان استان یزد/ رونمایی از تشک پرش با نیزه تولید ملی

دبیر فدراسیون دو و میدانی امروز با حضور در شهر اردکان از هیات دو و میدانی این استان بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی، همزمان با بازدید علی رضایی دبیر فدراسیون دو و میدانی از هیات دوومیدانی اردکان، از تشک پرش بانیزه‌ای که توسط یکی از قهرمانان سابق این رشته ساخته شده بود رونمایی شد.

در نشستی که در این هیات برگزار شد؛ علی رضایی دبیر فدراسیون، هاشمی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد،  توتونچی سرپرست هیات استان یزد، دهستانی رییس هیات دو و میدانی شهر اردکان و فروزان رییس اداره ورزش و جوانان شهر اردکان حضور داشتند و پیرامون مسائل و نقاط ضعف و قوت دو و میدانی این استان بحث و تبادل نظر داشتند.

همچنین جلسه‌ای با حضور عباسی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی چادر ملو برگزار و در خصوص خضور پررنگ این تیم در رقابتهای باشگاههای کشور گفت‌وگو شد.
 

علی رضایی دبیر فدراسیون دو و میدانی پس از پایان این نشست اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای استفاده از تولیدات ملی، ساخت این تشک پرش با نیزه را توسط‌ ورزشکار ارزنده این رشته مغتنم میدانیم. ضمن اینکه این تشک کاملا استاندارد و مطابق با استاندارد‌های بین‌المللی ساخته شده است.

رضایی افزود: در جریان نشستی که با مدیرعامل باشگاه جادر ملو داشتیم در خصوص حضور این تیم در مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور بحث و تبادل نظر داشتیم که مقرر شد این باشگاه کار خود را در رشته دو و میدانی با شرکت در رقابتهای قهرمانی داخل سالن در سال جاری آغاز و با حضور پررنگ در قهرمانی باشگاههای کشور در سال آتی ادامه دهد.

در جریان این جلسات، دبیر فدراسیون به رسم یادبود تندیس فدراسیون دو و میدانی را به مدیرعامل باشگاه فرهنگی چادرملو اهدا نمود.  همچنین شیلد یادبود فدراسیون به جناب  آقای محمد حسین ایلیایی رییس سابق هیات یزد وجناب آقای دکتر دهستانی رییس هیات دو و میدانی اردکان اهدا شد.