دیدار رییس فدراسیون دو و میدانی بلاروس با دبیر کل کمیته ملی المپیک

ایوان تیخن رئیس فدراسیون دو و میدانی بلاروس صبح امروز (دوشنبه ۸ آذر) با حضور در محل کمیته ملی المپیک با دکتر کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش روابط عمومی و به نقل از کمیته ملی المپیک؛ پیش از دیدار ایوان تیخن قهرمان سابق ماده پرتاب چکش جهان و نایب قهرمان المپیک  با دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان وی به همراه ، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی،علی رضایی دبیر فدراسیون و  احسان حدادی نایب قهرمان المپیک لندن و فرامرز روستلیی‌فر مشاور رییس فدراسیون از موزه ورزش ایران بازدید کردند.

در این نشست دکتر سعیدی دبیرکل کنیته ملی المپیک ضمن خوشامدگویی به ذکر مواردی در خصوص اهمیت رشته دوومیدانی پرداخت و اظهار کرد: سرمایه گذاری روی رشته دوومیدانی بسیار مهم است و نه تنها باعث توسعه این رشته می‌شود بلکه برای توسعه سایر رشته‌ها نیز موثر خواهد بود.

وی تاکید کرد: خوشبختانه فدراسیون دوومیدانی ما فعال است و دوومیدانی کاران خوبی داریم و بلاروس نیز پتانسیل ورزش قهرمانی بالایی دارد و نه تنها در دوومیدانی بلکه در سایر رشته‌ها موفق است و به طور حتم تفاهم نامه بین فدراسیون دوومیدانی دو کشور ایران و بلاروس نتایج خوبی برای هر دو طرف خواهد داشت و کمیته ملی المپیک ایران نیز حداکثر حمایت خود را از دوومیدانی خواهد داشت.
 
در ادامه ایوان تیخن ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران از دیدار با دکتر سعیدی اظهار خوشحالی کرد و گفت: دیدار با شما شروع خوبی برای مذاکرات و دیدارهای من در ایران خواهد بود.رئیس فدراسیون دو و میدانی بلاروس افزود: ما در پرتاب‌ها قوی هستیم و از آنجایی که این رشته تکنیکی است با آموزش به مربیان ایرانی به طور حتم موفقیت‌های خوبی عایدتان می‌شود، ضمن اینکه ما و فدراسیون دوومیدانی ایران هر دو هدفمان کسب مدال المپیک است و وقتی دو رقیب با هم همکاری داشته باشند نتایج خوبی کسب خواهند کرد.

قهرمان سابق ماده پرتاب چکش جهان و نایب قهرمان المپیک در خاتمه اظهار داشت:حمایت های کمیته ملی المپیک از فدراسیون دوومیدانی ما را برای همکاری همه جانبه با فدراسیون دوومیدانی ایران دلگرم تر می کند و قطعا همکاری ورزشی طرفین به نفع دو کشور در این رشته پر مدال خواهد بود.