بازدید رییس فدراسیون دو و میدانی بلاروس از ورزشگاه امام رضا(ع)/تاج‌فیروز:شرایط میزبانی شایسته از ورزشکاران بلاروسی را داریم

در جریان بازدید رییس فدراسیون دو و میدانی بلاروس از ورزشگاه امام رضا (ع) دو طرف نسبت به برگزاری اردوی مشترک اعلام آمادگی کردند.


به گزارش روابط عمومی، ایوان تیخن رییس فدراسیون دو و میدانی بلاروس و قهرمان جهان و المپیک در سفر به مشهد مقدس ضمن بازدید از امکانات و تجهیزات ورزشگاه امام رضا(ع) با علیرضا تاج فیروز مدیر عامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی  و هاشم صیامی رییس فدراسیون دو و میدانی کشورمان دیدار و گفت‌و‌گو داشت.

در این جلسه، ایوان تیخن رییس فدراسیون دو و میدانی بلاروس نسبت به حضور تیم ملی دو و میدانی بلاروس جهت شرکت در  رقابتهای بین‌المللی جام امام رضا(ع) اعلام آمادگی کرد.

رییس فدراسیون بلاروس همچنین ضمن تبریک به مسئولان تربیت بدنی آستان قدس بواسطه مهیا نمودن چنین امکاناتی در جمهوری اسلامی ایران خواستار برگزاری اردوهای تدارکاتی و آماده سازی برای قهرمانان دو و میدانی بلاروس در ورزشگاه زیبا و دیدنی امام رضا (ع) شد.

در این دیدار علیرضا تاج فیروز مدیر عامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی ضمن خوش آمد گویی به رییس فدراسیون دو و میدانی بلاروس تصریح کرد: برای میزبانی از قهرمانان دو و میدانی بلاروس و حتی ورزشکاران این کشور در سایر رشته‌ها  آمادگی کامل داریم و میتوانیم میزبان شایسته‌ای برای آنان باشیم.

تاج فیروز ادامه داد: در شروع سال جاری نیز میزبان رقابتهای بین المللی دو و میدانی تحت عنوان جام امام رضا(ع) بودیم و این روند همکاری همچنان با تمامی رشته‌های ورزشی ادامه خواهد داشت.

در این نشست محسن پور تقی سرپرست هیات دو و میدانی استان خراسان رضوی نیز حضور داشت و با اهدا لوح یابود از رییس فدراسیون دو و میدانی بلاروس تشکر و قدر دانی کرد.