از صبح فردا آغاز خواهد شد؛

دومین مرحله از نخستین دوره رقابت دو صحرانوردی قهرمانی باشگاه‌های کشور

دومین مرحله از نخستین دوره رقابت دو صحرانوردی و پیاده روی قهرمانی باشگاه‌های کشور در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی شهر ورزقان برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی، مرحله دوم از نخستین دوره رقابت دو صحرانوردی قهرمانی باشگاه‌های کشور از صبح فردا(پنجشنبه)، با حضور تیم‌های  نیروی زمینی،هیات دو و میدانی پردیس،مس سونگون ورزقان،هیات دو و میدانی ارومیه،مهاجرین افغانستان،آکادمی دو و میدانی پارس،هیات دو و میدانی ایلام،سروش همدان،ذوب آهن اصفهان،پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد،اشتاد سازه مشهد و آکادمی دو و میدانی رحیمیان و سلکتور تهران در بخش آقایان و چهار تیم مقاومت بسیج تهران،آکادمی دو و میدانی گیلان،پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد و اشتاد سازه مشهد در بخش بانوان، به میزبانی شهر ورزقان در استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

گفتنی است در مرحله نخست این رقابت‌ها و در دو صحرانوردی سید امیر زمانپور از ذوب آهن اصفهان در بخش آقایان در جایگاه نخست ایستاد و پریسا عرب از پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در بخش بانوان اول شد.

در نتایج تیمی نیز تا پایان مرحله نخست تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در هر دو بخش بانوان و آقایان در جایگاه نخست قرار دارد.