مرحله پایانی رقابت دو صحرانوردی قهرمانی باشگاههای کشور- ورزقان(آقایان)

پیشتازی سید امیر زمانپور در پایان مرحله دوم/ پلیمر خلیج فارس در بخش تیمی قهرمان شد

دومین و آخرین مرحله از اولین دوره رقابت دو صحرانوردی قهرمانی باشگاههای کشور با قهرمانی سید امیر زمانپور از تیم ذوب آهن اصفهان و پیشتازی تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد در بخش تیمی به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی، مرحله پایانی از نخستین دوره مسابقه دو صحرانوردی قهرمانی باشگاهای کشور، صبح امروز به میزبانی شهر زیبای ورزقان در استان آذربایجان شرقی آغاز شد که، در بخش آقایان سید امیرزمانپور از تیم ذوب آهن اصفهان قهرمان شد و تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد با یکه تازی در صدر جدول رده بندی قرار گرفت و قهرمان اولین دوره این مسابقات در سال ۱۴۰۰شد.

این مسابقه با حضور ۱۳ تیم برگزار شد که تیم‌های ذوب آهن اصفهان و مس سونگون ورزقان تا پایان مرحله دوم به ترتیب در جایگاههای دوم و سوم قرار دارند.

ورزشکاران در قالب تیم‌های باشگاهای و دسته‌جات آزاد؛ نیروی زمینی،هیات دو و میدانی پردیس،مس سونگون ورزقان،هیات دو و میدانی ارومیه،مهاجرین افغانستان،آکادمی دو و میدانی پارس،هیات دو و میدانی ایلام،سروش همدان،ذوب آهن اصفهان،پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد،اشتاد سازه مشهد و آکادمی دو و میدانی رحیمیان و سلکتور در مسیر ۱۰ کیلومتری به مصاف یکدیگر رفتند.
 
⭕️در بخش انفرادی آقایان نیز نتایج به
شرح ذیل است؛

۱- سید امیر زمانپور- ذوب آهن اصفهان
۲- منصور بیات- پلیمر خلیج فارس خرم آباد
۳- رحیم عبدی- پلیمر خلیج فارس خرم آباد

⭕️نتیج بخش تیمی نیز به شرح ذیل است؛
۱-پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد
۲-ذوب آهن اصفهان
۳-مس سونگون ورزقان
@athletics_irani