در جریان سفر به استان همدان صورت پذیرفت؛

دیدار هاشم صیامی با مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان

رییس فدراسیون دو و میدانی با حمید سیفی دیدار و پیرامون همکاری‌های دو جانبه به منظور حمایت و بسط و گسترس ورزش دو و میدانی در استان همدان گفت‌وگو و تبادل نظر داشتند.

به گزارش روابط عمومی، در این دیدار ابتدا رییس فدراسیون دو و میدانی از مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان خواست که هر چه سریعتر اقدامات لازم در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی هیات دو و میدانی این استان انجام شود تا ورزش دو و میدانی با کیفیت و شتاب بیشتری به سمت اهداف خود حرکت نماید.

صیامی با اشاره به اینکه تعدادی از ورزشکاران همدانی شانس کسب مدال در بازی‌های آسیایی را دارند از مدیر کل ورزش و جوانان همدان خواست حمایت خاص و ویژه‌ای را از آنها در کنار فدراسیون داشته باشد که ایشان قول مساعد دادند اقدامات لازم در این خصوص را انجام دهند.

در ادامه این دیدار حمید سیفی با اشاره به اینکه دو و میدانی ورزش پایه و مادر است و راه موفقیت سایر ورزش‌ها از این رشته ورزشی می‌گذرد تصریح کرد:باید توجه خاص و ویژه‌ای به دو و میدانی داشته داشته باشیم زیرا مدال‌های زیادی در این ورزش توزیع می‌شود و همین امر می‌تواند تاثیر بسزایی در جایگاه ورزش کشورمان  در رویدا‌های مهم بین‌المللی داشته باشد.

رییس فدراسیون دو و میدانی نیز از مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان بواسطه نگاه ارزشمند ایشان و ایجاد زیر ساخت‌های مناسب برای ورزش دو و میدانی در این استان تشکر و قدر دانی نمود.

هاشم صیامی خواستار حمایت از اعطای میزبانی‌های مطلوب به منظور برگزاری مسابقات و برگزاری اردوهای تیم‌های ملی به استان همدان شد که مدیر کل ورزش و جوانان همدان در این زمینه نیز قول مساعد دادند.

در ادامه رییس فدراسیون دو و میدانی با حضور در محل برگزاری تمرینات قهرمانان همدانی با آنها دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات دو و میدانی‌کاران قرار گرفتند.

صیامی پس از استماع سخنان ورزشکاران گفت:متعهد می‌شوم که در بحث برگزاری مجمع انتخاباتی هیات دو و میدانی استان همدان هر چه سریعتر با کمک مدیر کل ورزش و جوانان اقدامات لازم صورت پذیرد و هم بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که ورزشکاران این استان بتوانند در شرایط بسیار خوب و مطلوبی  تمرینات خود را به منظور حضور در مسابقات آتی ادامه دهند.

هاشم صیامی در پایان خاطر نشان کرد:امیدوارم با همکاری و همدلی بتوانیم به صورت یک کار تیمی در کنار هم قرار بگیریم و کارهای خوب و شایسته‌ای را برای دو و میدانی استان قهرمان پرور همدان انجام دهیم.  

گفتنی است در این دیدار فرامرز روستایی‌فر مشاور رییس فدراسیون دو و میدانی نیز حضور داشت.