به دعوت رئیس فدراسیون دوومیدانی صورت گرفت؛

بازدید میدانی مهندس عاصم یوسفی از مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به همراه رییس فدراسیون دوومیدانی، صبح امروز از مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران بازدید میدانی کردند.


به گزارش روابط عمومی، امروز شنبه ۲۷ آذرماه، مهندس علیرضا عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت به دعوت هاشم صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی با حضور در مجموعه ورزشی دوومیدانی آقتاب انقلاب در شرق تهران، جلسه ای را در خصوص وضعیت این مجموعه و اخذ تصمیمات لازم و ارائه راهکارهای مدیریتی به منظور حل مشکلات آن برگزار کردند.

طی این جلسه، صیامی گزارشی از امکانات، نحوه بهره برداری و استفاده ورزشکاران رشته های مختلف دوومیدانی جهت برگزاری مسابقات و اردوهای ملی و همچنین مشکلات موجود به مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ارائه نمود.

سپس بازدید میدانی از اماکن ورزشی این مجموعه از جمله پیست دوومیدانی، سالن های داخلی و امکانات موجود توسط حاضرین صورت گرفت.

در خاتمه، مهندس علیرضا عاصم یوسفی با تاکید بر اهمیت توسعه ورزش دوومیدانی، به سعید ابوالفتحی سرپرست معاونت فنی و مهندسی دستور داد ضمن همکاری های لازم با فدراسیون دوومیدانی، از هرگونه کمکی از سوی این شرکت جهت رفع مشکلات این مجموعه دریغ ننمایند.

گفتنی است در این بازدید که به مدت یک ساعت و نیم به طول انجامید، علی رضایی دبیر فدراسیون ، محسن برزگر محمدی مشاور رییس و عضو هیات رئيسه، فرامرز روستایی‌فر مشاور رییس فدراسیون، طاهر کاظمی مدیر روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی و همچنین امیر بهنام جوشقان قالی سرپرست ورزشگاه آفتاب انقلاب،محب خدایی سرپرست معاونت مشارکت های مردمی و جذب سرمایه ، حمید رضا رحیمی سرپرست معاونت پشتیبانی، سعید ابوالفتحی سرپرست معاونت فنی و مهندسی محسن خمارلو سرپرست حوزه مدیرعامل و روابط عمومی شرکت توسعه، نیز حضور داشتند.