حد نصاب‌های حضور در رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا مشخص شد

با اعلام مدیر تیم‌های ملی دو و میدانی حد نصاب‌های حضور ورزشکاران کشورمان در رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا مشخص شد.


به گزارش روابط عمومی،با اعلام مدیر تیم‌های ملی دو و میدانی حد نصاب‌های حضور ورزشکاران کشورمان در رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا مشخص شد.

حمید رضا فردین پور مدیر تیم‌های ملی دو و میدانی پیرامون چگونگی مشخص نمودن این رکورد‌ها در مواد مختلف و در دو بخش بانوان و آقایان گفت:پس از بحث و بررسی در کمیته‌های تخصصی و همچنین با توجه به جایگاه ورزشکاران کشورمان در رنکینگ‌های اعلام شده توسط کنفدراسیون دو و میدانی قاره آسیا این حد نصاب‌ها جهت حضور در مسابقات داخل سالن آسیا مشخص و اعلام می‌شود.

وی افزود:لازم به ذکر است کنفدراسیون دو و میدانی قاره آسیا فقط ۵سهمیه برای کشورمان به منظور شرکت در مسابقات آسیایی داخل سالن معین کرده است.

گفتنی است نهمین دوره رقابت‌های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا از تاریخ۲۲الی۲۵بهمن ماه جاری به میزبانی شهر نور سلطان قزاقستان برگزار خواهد شد.

برای مشاهده حد نصاب‌های اعلام شده توسط فدراسیون دو و میدانی به منظور حضور در مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا به فایل pdfذیل مراجعه نمایید.