آیین تجلیل از مربیان و ورزشکاران مدال آور هیات دو و میدانی لرستان در سال ۱۴۰۰ برگزار شد

با حضور مسئولین و پیشکسوتان، آیین تجلیل از مربیان و ورزشکاران مدال آور هیات دو و میدانی استان لرستان در سال جاری برگزار شد.


 به گزارش روابط عمومی هیات دوومیدانی استان لرستان، صبح امروز ۷ دی‌ماه، آیین تجلیل از مربیان و ورزشکاران مدال آور هیات دوومیدانی استان لرستان در سال جاری با حضور مسئولین و پیشکسوتان و ورزشکاران در سالن اجتماعات علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

سیاوش سپهوند رئیس هیات دو و میدانی استان لرستان در این مراسم گفت: بنده در سال ۹۷ به عنوان خدمتگزار و رئیس هیات دوومیدانی استان فعالیت کرده‌ام و با تلاش شبانه‌روزی اعضای هیات و روسای محترم ستادی و شهرستانی و ورزشکاران توانسته‌ایم به موفقیت های خوبی دست یابیم چ.

وی افزود: در سال جاری تیم جوانان در شهرستان چهارمحال و بختیاری در دو رده سنی جوانان و نوجوانان به مقام قهرمانی رسید که باعث افتخار استان شده‌اند.

 رئیس هیات دوومیدانی استان لرستان بیان کرد: تمامی اعزامی ورزشکاران به مسابقات با برگزاری انتخابی صورت گرفته است.

 وی اضافه کرد: در رده های باشگاهی جا دارد از دکتر حسین رحمتی مدیر عامل شرکت پلیمر خلیج فارس که بدون هیچ چشمداشتی خدمت بزرگی به دو و میدانی استان نموده اند کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

سپهوند اظهار کرد: با توجه به اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد یکی از قوی‌ترین باشگاه‌ها در کشور است با برنامه ریزی  در بخش‌های مختلف از جمله استعدادیابی، اعزام‌ها و برون‌مرزی، شاهد افتخارات بزرگی باشیم.

سپهوند خاطرنشان کرد: در سال جاری توانستیم دو ورزشکار به نام های معین پور و پاپی را به مسابقات آسیایی اعزام کنیم که در مسابقات دو و میدانی استان بی‌نظیر بوده است.

 وی ادامه داد: برای برنامه‌های آتی برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته که مسابقات داخل سالن کشور در چهاردهم و پانزدهم دیماه برگزار و تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد در دو بخش آقایان و بانوان با اقتدار حضور پیدا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: از اهالی بزرگ دو و میدانی استان، پیشکسوتان و اساتید انتظار می‌رود در ادامه روند کاری با همکاری هم و با اقتدار به فعالیت خود ادامه خواهیم داد.